Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

BFM INKASSO

Hur är det egentligen med BFM Inkasso? Missat en betalning hos Brixo/Holm Bank som gått dit. Skickas det fortfarande vidare till annat inkassobolag? När skickas det krfm?
För mig har det inte gått vidare till annat.
Till kfm vet jag inte, men lär märka då jag valt släppa allt så förra månadens betalning är nu 23 dagar sen( de skrev de idag på sms till mig )och har fått inkasso på de för ett tag sen …fast de är ändå brixo som mailar och smsar

Hur är det egentligen med BFM Inkasso? Missat en betalning hos Brixo/Holm Bank som gått dit. Skickas det fortfarande vidare till annat inkassobolag? När skickas det krfm?
Jag har fått från dessa ( släppte mina skulder i juni) och de har hittills skickat 2 påminnelser och även vanliga påminnelser från Brixo. Inget har skickats vidare till något annat än iaf.

Som sagts tidigare. 3 sena betalningar +30 dagar sen agerar de med nästa steg, nån dag efter att autogiro på betalning tre inte kunde dras kom uppsägningsbrev. Rätt tydligt. Det står att jag har 30 dagar på mig att reflera så återgår allt till som vanligt igen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp