Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

BFM INKASSO

Fick brev från Bfm inkasso. Jag har inte betalat januari fakturan och det har redan gått till inkasso? Efter en vecka? Dem skriver att jag måste betala inom 8 dagar annars skickar dem till kronofogden. Detta är något jag inte kan. Men jag kan betala den 25.
Jag har aldrig vart med om att någon skickar till inkasso efter 8 dagar?
Är det någon som har erfarenhet av detta inkasso bolag? Har mejlat dem och även Brixo.
Känns helt galet!

Ja de är fula går inte missa 1 månad innan man hamnar hos kfm. Andra bolag ger 3mån miss innan de ens skickar till inkasso. ALDRIG MER BRIXO NÄR DE ÄR BETALDA

Vilka är det som skickar till dessa?

Jag har haltat både 1 och 2 månader med betalning och ja de terroriserar med mail och brev. Men det har inte gått vidare till kfm för mig.

Just nu ligger jag efter Feb. På brixo, merax och flexkredit (heter de väl) alla tre inom brixo, svindyrt att ligga efter med alla avgifter och ränta de lägger på men ibland kan man inte betala helt enkelt.

Ja de är fula går inte missa 1 månad innan man hamnar hos kfm. Andra bolag ger 3mån miss innan de ens skickar till inkasso. ALDRIG MER BRIXO NÄR DE ÄR BETALDA
Man hamnar väl hos kronofogden efter 3 månader + 1 månad av utebliven betalning?
Däremot mottar man ju seriöst 150 påminnelser per månad typ.
Jag har inte betalat på flera månader men blev nyss skickad vidare till Lowell.

Man hamnar väl hos kronofogden efter 3 månader + 1 månad av utebliven betalning?
Däremot mottar man ju seriöst 150 påminnelser per månad typ.
Jag har inte betalat på flera månader men blev nyss skickad vidare till Lowell.
Är Lowell bra?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp