T
Trump52
Gäst
Poäng: 0
Hej!
Vill bara dela med mig av erfarenheten att jag fick samlingslån nu nyligen, ser att det spekuleras om bankerna är hårdare osv. Fick lånet förra veckan.
Deklarerad inkomst 2018: 140k (student)
Styrkt inkomst 2020 med lönespecifikationer: 380k
Inget skuldsaldo
Inga anmärkningar
Kreditkort 5/20k utnyttjad
Synliga lån och krediter: 180k
Utanför UC: 200k
Kreditrisk: 6%
Sökt och beviljat lån 350k till 11% ränta hos BN. Har tidigare haft spridda räntor och diverse avgifter, sms-lån, avbetalningar och annat. Fördelen är att jag lyckats samla precis allt nu hos en och samma aktör.
När min nya inkomst syns hos UC söker jag nytt lån i syfte att få ner räntan, alternativt försöka höja bolån och baka in lite där. Oavsett.
Lycka till alla därute!
Vill bara dela med mig av erfarenheten att jag fick samlingslån nu nyligen, ser att det spekuleras om bankerna är hårdare osv. Fick lånet förra veckan.
Deklarerad inkomst 2018: 140k (student)
Styrkt inkomst 2020 med lönespecifikationer: 380k
Inget skuldsaldo
Inga anmärkningar
Kreditkort 5/20k utnyttjad
Synliga lån och krediter: 180k
Utanför UC: 200k
Kreditrisk: 6%
Sökt och beviljat lån 350k till 11% ränta hos BN. Har tidigare haft spridda räntor och diverse avgifter, sms-lån, avbetalningar och annat. Fördelen är att jag lyckats samla precis allt nu hos en och samma aktör.
När min nya inkomst syns hos UC söker jag nytt lån i syfte att få ner räntan, alternativt försöka höja bolån och baka in lite där. Oavsett.
Lycka till alla därute!