Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Beviljad skuldsanering

Borgenärerna kan ju tycka det men det är inget som kf tar hänsyn till i sitt beslut, så de har inget att vinna på att sätta sig emot av den anledningen.
Jag förstår fortfarande inte vad du menar med att dem inte har något att vinna på att sätta sig emot? Vad menar du? Vi pratar om en och en halv miljon. Ingen lägger sig platt då? Eller kan du utveckla vad jag missar i dina svar? Tack.

Jag förstår fortfarande inte vad du menar med att dem inte har något att vinna på att sätta sig emot? Vad menar du? Vi pratar om en och en halv miljon. Ingen lägger sig platt då? Eller kan du utveckla vad jag missar i dina svar? Tack.
Jag vet inte hur jag ska säga det tydligare. Kf kommer inte avslå skuldsaneringen pga borgenärerna säger att de får för lite pengar tillbaka. Det är helt enkelt inte ett skäl för avslag.

Jag vet inte hur jag ska säga det tydligare. Kf kommer inte avslå skuldsaneringen pga borgenärerna säger att de får för lite pengar tillbaka. Det är helt enkelt inte ett skäl för avslag.
Det var inte alls samma svar som dem två tidigare. Det är enklare att yttrycka sig som lekman. Vi tillför inte tråden något mer i detta avseende.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp