Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

beviljad lån hos modusfinans?

Vet tyvärr inget om dem, mer än det går att läsa här på forumet. Hoppas någon annan här kan dela med sig av sina erfarenheter.

Tycker helt klart du ska söka via Lendo. Först om det inte går kan du börja sikta in dig på den kategorin du nu tittar på. Lendo har ett gäng som lånar ut "mindre" summor, tex Credento, Euroloan, MoneyGo m.fl.

Jag gjorde för ett par dagar sedan en sökning på en liknande sajt och fick då inget svar. Min taxerade inkomst förra året va under 120.000 då jag studerade. Detta året är det mer än det dubbla och därav tror jag att jag har större chans att kontakta någon och sköta det manuellt än att bli bortplockad av datorn via tex Lendo pga min låga taxerade inkomst.

Jämföreslesajter som Lendo är inte lika lätta att komma igenom genom att backa upp med lönespec osv som om man pratar med bankerna själv, har jag hört.

Läs två inlägg ovan. Uppskattar att du försöker hjälpa till!
Tack, det han förslår är att man kontaktar en handläggare hos Lendo och förklarar sin situation och höra om handläggaren direkt kan hjälpa dig. Du ska alltså inte skicka in ansökan och vänta på ev. svar utan du tar hjälp av handläggaren direk,t

Tack, det han förslår är att man kontaktar en handläggare hos Lendo och förklarar sin situation och höra om handläggaren direkt kan hjälpa dig. Du ska alltså inte skicka in ansökan och vänta på ev. svar utan du tar hjälp av handläggaren direk,t

Tror ni handläggare på Lendo kan hjälpa en, fast att man tog ett lån genom dem för ett par månader sen? Hur menar ni att man ska kontakta en handläggare, skicka ett mail?

Så här svarade "Lånexperten" hos Lendo på frågan hur man skulle göra, om de kan hjälpa dig igen när du nyss tagit ett lån dem vet jag inte, men det skadar inte att fråga."

Fråga "lånexperten, menar du man kan ringa Lendo och berört sin minuc info och på det viset få en bedömning av ens möjligheter utan att en uc tas

Svar "Helt rätt, du kan ta en miniUC och sedan vidarebefordra den informationen till din handläggare för rådgivning. Alternativt om du har ett konto på kivra.com och du har en UC registrerat där kan den användas"

Tack så mycket! Är ju värt en chansning. Skickar ett mail imorgon och frågar läget.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp