Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

beviljad lån hos modusfinans?

Hej,

Är det någon som har blivit beviljad lån hos modusfinans? Jag har 240k inkomst, 160k blanco och 5ff. Inga anmärkningar eller liknande.

Hur tror ni möjligheterna för att bli beviljad 30-40.000 är? Om inte, tips på var jag kan vända mig? Funderar lite på Svea eller Bigbank också.

Mvh

Modus finans är ett Thorn lån och de har väl alltid haft dåligt rykte som långivare. Lånar du 40.000 kronor på 60 månader har du under den tiden betalat ränta och avgifter på 23.540 kronor det måste väl finnas en billigare långivare?

De lån som jag vill samla kommer att kosta mer än 24.000kr i ränta tillsammans. Genom att samla alla och dessutom ha en längre betalningstid än 12-24 månader innebär att jag kommer att få en bättre situation.

Har du några erfarenheter när det kommer till Thorn och att bli beviljad? Skiljer de sig mellan de olika Thorn företagen när det gäller beviljningsgrad?

Var tror du är enklast? Brixo eller Modus? Just nu är jag ganska desperat på att bara få någonting accepterat för att få situationen hållbar. Vad som, som samlar under ett tak, är bättre än att betala ut skitsummor till en massa olika.

Att jag föreslog Lendo och Axo beror på att du kanske har större chans där med fler långivare att få svar från.

Senast ändrad:
Jag förstår. Men då förutsättningarna är ganska kassa så tror jag att jag har större chans hos en ”dålig men lätt” än flertal ”svårare men bättre villkor”.

Du verkar insatt. Har du några tankar om specifika bolag som godkänner lätt? Thorn-bolagen? Brixo?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp