Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Beviljad hos Collector - Äntligen vänder det.

Får hoppas du undviker komplettering eller tjänar du mer än 15k/mån nu?
Om jag tar min årsinkomst och delar det på 12 blir det 17.500kr/månad. Jobbar timvis så på sommarn och vintern tjänar jag betydligt mer än andra månader osv.

När jag fick hjälp av collector räckte det med lönespec men jag hade haft lån där tidigare med och har samma jobb idag. Ring till deras handläggare så informerar dem säkert om vad som gäller! :) 031-315 02 81
Är det en specifik handläggare det går till eller? :) tänker att deras nummer på hemsidan är ett annat. Tänkte testa o ringa själv :)

Så min sista ff går ut nu på söndag, vad tror ni om mina chanser till ett samlingslån?
har 211k i deklarerad inkomst och vill samla alla mina 4 lån till 1 på totalt 115k.
Har just nu (innan min sista ff går ut på söndag) 2.8% i Uc betyg och 2.8% i Uc riskprognos.

Har enbart dessa 4 lån som alla syns på UC som jag vill samla till ett. Jobbar timvis (tillsvidare anställd) så lönen varierar månad till månad men när jag tar min årsinkomst / 12 så får jag ut 17.500kr/mån.

211.000 = Bruttolön på 17.583 kronor i månaden = efter skatt kanske 12.000-13.000?

Går KALP ihop?

Du har ju väldigt lite lån förvisso men inkomsten är väldigt låg.

211.000 = Bruttolön på 17.583 kronor i månaden = efter skatt kanske 12.000-13.000?

Går KALP ihop?

Har inga andra utgifter än dessa lån jag har. Bor fortfarande hemma i huset då jag utöver jobb även studerar men blir klar nu till sommaren och har förmodligen redan kirrat ett jobb då men hade behövt ta ett samlingslån nu i mars tyvärr.

Går KALP ihop?

Ringde Collector och det går inte där då jag tjänar precis under deras minimum (efter att man drar av underskottet) så min fråga gäller ju då samlingslån på Lendo.

Är det en specifik handläggare det går till eller? :) tänker att deras nummer på hemsidan är ett annat. Tänkte testa o ringa själv :)
Kan nog vara ett direktnummer till en handläggare. Såg att jag hade det sparat från ett mail när jag ansökte hos Collector. Kan tipsa då jag fått bra bemötande

Hej,
Jag var i kontakt med dem förra veckan, enligt honom verkade allt vara grönt. Dock vet jag att två av mina ff försvinner i april. Hur stor är risken att man blir nekad efter ucn? Han kollade både kreditz och jag gav all nödvändig information

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp