- Meddelanden
- 132
- Mottagna reaktioner
- 9
- Poäng
- 52
Ok och nu har du fått höja det lånet?Jo, han sa att jag kunde få max 400 när jag sökte lån. Men möjlighet till ökning lite senare.
Jag har lite över 400 k i inkomst
Ok och nu har du fått höja det lånet?Jo, han sa att jag kunde få max 400 när jag sökte lån. Men möjlighet till ökning lite senare.
Jag har lite över 400 k i inkomst
Ja, precis.Ok och nu har du fått höja det lånet?
Hur länge har du haft lånet och sänkt ränta bara sådär?Fick även sänkt ränta till 7 % med. Har dock lång återbetalningstid på 18 år. Men kommer ner i månadskostnad och tänker amortera extra varje månad.
Sen i november. Jag utökade lånet lite o då blev det tillfälligt två lån. Men när han slog ihop lånen så sänkte han räntanHur länge har du haft lånet och sänkt ränta bara sådär?
Vad låg den på från början alltså räntan på lånet du hade och hur mycket sänktes den? Har ett lån dör på 495 kSen i november. Jag utökade lånet lite o då blev det tillfälligt två lån. Men när han slog ihop lånen så sänkte han räntan
Vad hade du för förutsättningar?Sen i november. Jag utökade lånet lite o då blev det tillfälligt två lån. Men när han slog ihop lånen så sänkte han räntan
Vad hade du för förutsättningar när du blev beviljad?Vad låg den på från början alltså räntan på lånet du hade och hur mycket sänktes den? Har ett lån dör på 495 k![]()
Krävde collector att dom skulle lösa lånen åt dig eller fick du det utbetalt?Sen i november. Jag utökade lånet lite o då blev det tillfälligt två lån. Men när han slog ihop lånen så sänkte han räntan