Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Beviljad hos Collector - Äntligen vänder det.

Inkomst 390.000
Lån nästan 500.000
Han tog ingen UC men däremot kollade via Kreditz och där såg han mina gamla inkasso betalningar.
Hur långt bak tittade dom på kreditz för att se det? Och var det stora belopp som betalats? Blir det stopp direkt vid inkassobetalning? Jag gjorde en I december till Sergel inkasso då en Telia faktura gått till Sergel och är rädd att det sätter stopp

När jag fick hjälp av collector räckte det med lönespec men jag hade haft lån där tidigare med och har samma jobb idag. Ring till deras handläggare så informerar dem säkert om vad som gäller! :) 031-315 02 81

Jag behövde inte lämna in något. Allt var smidigt o tog väl 2 dagar totalt

Hade 2,5 med 6 förfrågningar.
680 k synligt blanco, inkomst 420 k
Syntes din inkomst på 420 på dekorationen? Min är 432 k nu men syns inte på deklaration ännu då 2023 endast visar 340 k inkomst.

vet ej om man ska vänta tills den uppdateras i april/juni hos UC? Ska jag vänta med att söka till detta och då har jag betalt ner lånen på min uc lite till så kanske det är bättre förutsättningar. Ska jag ringa och prata med collector utan att uc tas?

Syntes din inkomst på 420 på dekorationen? Min är 432 k nu men syns inte på deklaration ännu då 2023 endast visar 340 k inkomst.

vet ej om man ska vänta tills den uppdateras i april/juni hos UC? Ska jag vänta med att söka till detta och då har jag betalt ner lånen på min uc lite till så kanske det är bättre förutsättningar. Ska jag ringa och prata med collector utan att uc tas?
Mina lån syntes. Testa o ring dit. Han är jättetrevlig o lättsam

Har du fått öka ditt lån hos collector som du nyligen fick beviljat?

vad hade du för deklarerad inkomst när du sökte?
Jo, han sa att jag kunde få max 400 när jag sökte lån. Men möjlighet till ökning lite senare.

Jag har lite över 400 k i inkomst

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp