Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Betting - Spel på samma bolag, kräva tillbaka pengar

Hur kan man se det vilken symbol ska jag leta efter
Tack för infon.

Hur kan man se det vilken symbol ska jag leta efter
Tack för infon.
Jag skrev lite längre bak hur man gör men kolla längst ner på sidorna eller på deras "om oss" flik så brukar man se mga loggan och i texten där står det this site is driven by XX under The licens XX och här https://www.mga.org.mt/mgalicenseeregister/ kan du sen söka på siten eller licensen sen klickar du på company seal när du hittat en sida i registret då kommer alla sidor som infmgpr i just den licensen i en lista längst ner. Som här
https://www.authorisation.mga.org.m...78800d8-ecdc-4d64-89f3-35a3caf8abdf&details=1

Hur var det med curaçao license? Hade man noll chans där att få tillbaka insatser ifall man stängt hos ett pga spelmissbruk?

Hej
Jag har skrivit till alla spelbolag jag nånsin spelat på o bett dom spärra mig. Blev ca 130st....
Gjorde detta i januari i år.
På julafton fick jag ett reklam mail om en sida som hette Pixelbet o gick in o spelade bort mina sista tusenlappar.
Sen visade det sig att Leo vegas ägde denna sida. Dom va en av dessa 130 o dom har svarat mig o sagt att dom ser väldigt allvarligt på personer som har problem.
När jag sen mailade Pixel o leo vegas fick jag som svar att pga av den strikta GPDR lagen kan vi inte se att du vart spärrad på Leo vegas och kan därför inte betala tillbaka dina insatser.
Hur ska man kunna skydda sig om spelbolagen öppnar upp nya sidor hela tiden?
I januari vet jag att man kan det men nu är det försent...

Tog de lång tid innan leo svarade har ett ärende dit ?

Hej
Jag har skrivit till alla spelbolag jag nånsin spelat på o bett dom spärra mig. Blev ca 130st....
Gjorde detta i januari i år.
På julafton fick jag ett reklam mail om en sida som hette Pixelbet o gick in o spelade bort mina sista tusenlappar.
Sen visade det sig att Leo vegas ägde denna sida. Dom va en av dessa 130 o dom har svarat mig o sagt att dom ser väldigt allvarligt på personer som har problem.
När jag sen mailade Pixel o leo vegas fick jag som svar att pga av den strikta GPDR lagen kan vi inte se att du vart spärrad på Leo vegas och kan därför inte betala tillbaka dina insatser.
Hur ska man kunna skydda sig om spelbolagen öppnar upp nya sidor hela tiden?
I januari vet jag att man kan det men nu är det försent...
Frågan är ju hur de kunde få tag i din mail om de arbetar strikt enligt GDPR. Har du skrivit upp dig någonstans så att Pixel fick din mail? Leo Vegas får inte föra den vidare till Pixel om du inte gett godkännande till det

Alltså jag skrev till både Pixel o Leo vegas samtidigt o ifrågasatte dom.
Men Leo Vegas har skrivit många gånger till mig att dom vill hjälpa mig med mitt spelberoende o tyvärr så kanske inte den GPDR lagen är bra för oss som har stängt av oss...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp