- Meddelanden
- 1 384
- Mottagna reaktioner
- 817
- Poäng
- 717
Letat runt i mailen som en galning.
Är låst / blockad på hur många sidor som helst men är osäker på om jag angivit spelproblem.
Jag är självexkulderad på Storspelare men kan ändå spela på Unibet, har jag någon chans?
Ser ut samma på flera andra sidor där jag har fryst konto men ändå kan spela på andra bolag inom samma koncern
Chans finns det ju alltid Men tämligen övertygad att det krävs att man nämnt spelmissbruk/problem som orsak. Det är ju det det handlar om, att ta en "paus" eller stänga ett konto "allmänt" innebär ju att man kan öppna upp det. Ofta är ju deras svar "tråkigt att höra att du har problem med ditt spelande, vi tar allvarligt på det och har nu stängt ditt konto permanent" om det står i deras svar. Vi har stängt ditt konto på din begäran "bara" är det nog svårare.
storspelare skickade chatten, den halva om att jag ville öppna mitt konto, första gången jag ville öppna de. De andra två gångerna när jag ville stänga det var de tydligen tvungen att kontakta någon säkerhetsavdelning för att få fram chattarna helt plötsligt. Jag fick också skrivet till mig att jag absolut inte skrivit någonstans till dom att jag är spelberoende och att jag inte stängt mitt konto via chatten utan på deras sida. Det stämmer säkert, första gången. Men den andra och tredje så stängde jag den i deras chat, men de struntade i min begäran förstå gången och den andra gången stängdes kontot.