- Meddelanden
- 584
- Mottagna reaktioner
- 242
- Poäng
- 417
Hej tack för snabbt svar! Jag mailade i måndags och ifrågasatte hur jag kunde fortsätta spela trots att jag mailat om en spärr pga spelberoende.. bifogade mailet jag skickat. Känns ju så dumt att be tillbaka om pengar när man själv väljer att fortsätta spela.. men menhar fått från speedy och snabbare så jag hoppas verkligen dreamz vill ge med sig, känns som jag spenderat mest där. Men sjukt ändå att dom inte tar ens mail seriöst när man skriver att man är beroende.. mailade idag igen och frågade vad som händer och fick svar:
”Ditt ärende är fortfarande under behandling dessvärre. Så fort vi har vidare information om det så kommer vi att kontakta dig via e-mail.
Jag önskar dig en bra helg.”
Betalades pengarna ut genom trustly? Snabbare har bett om alla möjliga konstiga dokument och krångligt som sjutton ska det vara att betala ut en sån liten summa.. 705:-
Japp, trustly. Det kom så fort dem skickat Mail att dem har gjort en utbetalning.
har fått från speedy och snabbare så jag hoppas verkligen dreamz vill ge med sig, känns som jag spenderat mest där. Men sjukt ändå att dom inte tar ens mail seriöst när man skriver att man är beroende.. mailade idag igen och frågade vad som händer och fick svar: