Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Betalplan 3 år

Fick ju en 3 årig plan och betala sista gången juli 2025. Om man skulle få högre inkomst efter detta ska man även ompröva då ? Eller gäller bara omprövning så länge planen gäller ?

Du måste ompröva direkt om du får högre lön, annars kan skuldsaneringen avbrytas helt.

Du måste ompröva direkt om du får högre lön, annars kan skuldsaneringen avbrytas helt.
Nej så är det inte riktigt ! Ska vara minst 3-4000 kr som den ska ha ökat varje månad framåt . Men jag menade inte det , när man är inne på tex år 4 eller 5 fast man har en 3 årig betalaplan om man ska även ompröva dom åren fast man inte ha en betalplan dom åren

Jaha är det så mycket ökning som krävs.

Men jättebra fråga om de två åren utan betalplan. Jättebra fråga, har ingen aning. Skulle kunna tänka mig båda alternativen som rimliga.

Jaha är det så mycket ökning som krävs.

Men jättebra fråga om de två åren utan betalplan. Jättebra fråga, har ingen aning. Skulle kunna tänka mig båda alternativen som rimliga.
Ja det ska upp rätt så rejält , läst 3-4000 kr ! Ja den frågan hade varit intressant ! Jag har väldigt olika lön varje månad ! Allt från 58k till 38k ! Så tog ett snitt på ett år och då blir det 43k ! Så kommer ligga på 43k per månad varje år ! Säkert nått år som blir lite högre eftersom man får löneökningar osv ! Men kommer vara ledig mer så blir en jämn lön

Då är det ännu högre summa :) bara positivt det ju ! Ändå 50-60k mer på ett år !
Det stog också att om inkomsten ökade kort efter att skuldsanering inletts (eller beviljats?) så kan det bli omprövning i alla fall.

Det är väl för hindra att man har ett bra jobb på gång som man byter till direkt efter att man fått skuldsanering.

Det stog också att om inkomsten ökade kort efter att skuldsanering inletts (eller beviljats?) så kan det bli omprövning i alla fall.

Det är väl för hindra att man har ett bra jobb på gång som man byter till direkt efter att man fått skuldsanering.
Ja precis ! Fast bolagen ser inte din inkomst förrens deklationen är klar ! Dom kan inte se månad för månad

Det kan nog ändå bli omprövning om de upptäcker i efterhand?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp