Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Betalningskrav Skatteverket

I somras tog omprövning knappt en månad. Nu 3 månader. Lite surt när man räknade med kortare tid och väntar på pengar (om omprövningen blir beviljad) men det är ju som det är.

Nej nej. Dom har ändrat igen. Det är längre än 3 månader. Jag tickar fan snart mot månad 4. På en omprövning. Är riktigt less på dom.

Nej nej. Dom har ändrat igen. Det är längre än 3 månader. Jag tickar fan snart mot månad 4. På en omprövning. Är riktigt less på dom.
Gick det inte att ändra i din deklaration direkt från början?

Förfallodatum kvarskatt nu 26e oktober, hur snabba är de att skicka över till kronofogden? Har man några ytterligare dagar på sig efter de? Skickas de till kronofogden även om summan är under 2000?

Undrar samma, mitt underskott ändrades och fick förfallodatum nu 26 oktober, då ska jag betala in till skattekontot. Får man påminnelse innan det skickas vidare väl?

Förfallodatum kvarskatt nu 26e oktober, hur snabba är de att skicka över till kronofogden? Har man några ytterligare dagar på sig efter de? Skickas de till kronofogden även om summan är under 2000?
4/5 Nov. Inte under 2000kr.

Är du 100 % säker på att de inte skickar till KF om beloppet är under 2000 kr? Låter de underskottet ligga kvar men räntan tickar på eller vad?
Klart att räntan tickar på, du har ju en skuld.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp