- Meddelanden
- 161
- Mottagna reaktioner
- 76
- Poäng
- 217
Jaha. Menas det då att det pågår låt säg ”1 månad extra” eller brinner dessa ex10k inne?Tandvård och glasögon är de absolut vanligaste. Dom är i en egen liga.
Jaha. Menas det då att det pågår låt säg ”1 månad extra” eller brinner dessa ex10k inne?Tandvård och glasögon är de absolut vanligaste. Dom är i en egen liga.
Detta handlar om löneutmätningJaha. Menas det då att det pågår låt säg ”1 månad extra” eller brinner dessa ex10k inne?
Jaha. Menas det då att det pågår låt säg ”1 månad extra” eller brinner dessa ex10k inne?
Trodde det var skuldsanering, var ute och cyklade as usuallFörstår inte frågan alls
Skojar du? Fick du anstånd pga att du skulle köpa möbler? Jag vet en som inte fick avstånd ens pga dödlig sjukdom......Okej! Jag hade uppehåll på löneutmätningen i 2 månader i början på året för jag skulle köpa möbler till min lägenhet. Men det gick ju sådär, så dem kanske inte beviljar igen nu? Men om det bara är en månad och december eller januari så kanske dem har överseende med det. Vad tror du?
Jag har gett anstånd för möbelköp en gång men det berodde på att alla sökande gick med på det.Skojar du? Fick du anstånd pga att du skulle köpa möbler? Jag vet en som inte fick avstånd ens pga dödlig sjukdom......
Det låter fel.Jag hade löneutmätning från 2013-2021. Frågade om anstånd en gång, tror det var 2019 då jag insåg att jag behövde glasögon för jag såg så dåligt.
Fick inte det beviljat.
Det är enda gången jag frågat.

Jag hade också läst att man kunde få anstånd. Gick till optikern och gjorde synundersökning, fick besked om att jag hade bara 30% syn i ena ögat
Fick en offert på vad glasögonen skulle kosta och skickade detta till kfm men fick nej.
Men idag har jag glasögon och ser bra![]()