Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Betalkoll, Vad är det för nåt?

Ni som har mailat, vart mailade ni? Lika bra att maila då för säkerhetsskull.

Jag ringde dom idag och frågade. De sa att fakturorna kan komma olika beroende på vad man betalar för dom. Men sedan sa han att min email inte fanns registrerad trots att jag kunde se den i appen och allt. Och att fakturan ska skickas ut på måndag. Så han fick registrera den över telefon.

Går ju inte att lita på någon aktör egentligen tycker alla har noll koll. Ska ringa imorgon och kolla om de har en mail registrerad för att se om de hänt något när jag pratar med någon annan.

Kan man ställa in förfallodatum själv på betalkoll? Så att en inbetalning kommer fram snabbt

Otroligt smidigt får jag säga. Fick först 10 och ökade till 50. Men när man får sin samlingsfaktura finns det då ett föreslaget lägsta belopp att betala som är uträknat på 36 mån? Betalkoll funkar bra

Otroligt smidigt får jag säga. Fick först 10 och ökade till 50. Men när man får sin samlingsfaktura finns det då ett föreslaget lägsta belopp att betala som är uträknat på 36 mån? Betalkoll funkar bra
Lägsta belopp som du måste betala står angivet på fakturan ja.

Inte jag heller men har bara haft det i Januari. Antar att de buntar ihop hela kalendermånadens transaktioner och skickar faktura nån gång runt månadsskiftet med förfallo i slutet av feb.

Inte jag heller men har bara haft det i Januari. Antar att de buntar ihop hela kalendermånadens transaktioner och skickar faktura nån gång runt månadsskiftet med förfallo i slutet av feb.

samma här, ha tänkt februari.

Japp så är det. Fakturan brukar komma den 12:e. Lite sen nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp