Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Betalkoll, Vad är det för nåt?

Funderar på betalkoll då jag knappt går runt denna månad, har hyfsad inkomst annars, ganska högt UC och inga anmärkingr eller så. Går det bara till att betala fakturor? Inget att man kan omvandla till cash man kan använda sig av dvs som kontokredit?

Funderar på betalkoll då jag knappt går runt denna månad, har hyfsad inkomst annars, ganska högt UC och inga anmärkingr eller så. Går det bara till att betala fakturor? Inget att man kan omvandla till cash man kan använda sig av dvs som kontokredit?
Det är fakturor du kan betala med betalkoll. Använd betalkoll och betala dina räkningar med det och behåll pengarna från lönen. Eller betala i på kreditkort och ta ut cash funkar ju också ä.

Det är fakturor du kan betala med betalkoll. Använd betalkoll och betala dina räkningar med det och behåll pengarna från lönen. Eller betala i på kreditkort och ta ut cash funkar ju också ä.
Japp fixat, fick 10 000 i kredit. Hur ansöker man om kortet?

Eller betala in på ditt skattekonto och betala ut till ditt bankkonto.

Tack gubbar. Men fattar inte första alternativet betala in på kreditkortet via betalkoll? Samtidigt vill man ju inte spränga cashen

Tack gubbar. Men fattar inte första alternativet betala in på kreditkortet via betalkoll? Samtidigt vill man ju inte spränga cashen
Den krediten du har hos Betalkoll kan du bara använda genom att betala räkningar.

Den krediten du har hos Betalkoll kan du bara använda genom att betala räkningar.
Man kan ju i dessa tider använda på vissa av företagen jag har. Dvs slutbetala lånet och ta nytt. Har typ 2000 kvar på vissa. Går lätt att betala in sen ansöka på nytt om exempelvis 10000.

Hur snabbt brukar de betala? Har ett par ärenden som legat vilande ett tag nu.

Använde upp krediten, betalade av något lån, betalade vanliga räkningar + att jag slängde in 4000 på Merax (kontokredit) som jag nu gjort uttag på. Slutbetalade ju Loanstep i hopp om att ta nytt lån då jag trodde de fortfarande körde Creditsafe där jag har hög kreditvärdighet, till min besvikelse har de bytt till Bisnode helt nu. Förut var det ju creditsafe upp till 5000 iallafall, har sämre mycket på bisnode (2:a)...
Snubben i kundtjänst sa att de gjorde en helhetsbedömning men så låter det alltid, sen failar man ändå varje gång pga det låga kreditbetyget. Betalkoll, jag gillar det!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp