Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Betalkoll UC tagen

Då vet jag faktiskt inte för har läst på flera ställen att det möjligtvis är en full UC dom tar‍♂️ Har själv funderat på skaffa det men kommer inte göra det om en full UC å den hamnar som en ff

Någon som testat nyligen får gärna besvara

Det stämmer, en full UC tas i samband med en ansökan via Collector

Mejlade o fick detta svar

Kanon då har dom ändrat till full UC då blir det ingen ansökan för min del

Är detta verkligen säkert? Vid ansökan av höjning (senaste i förrgår, en av många, försöka kan man ju. :p) så fick jag på Kivra vad som såg ut att vara en full UC, dock så finns den inte med på listan av mina förfrågningar och betyget var helt oförändrat.

Samma här, sökte höjning av kredit 2/11. Var mer detaljer än mini-UC men blev inte en ff utan syns bara för mig.

dum fråga kanske men hur vet ni att det bara syns för er

dum fråga kanske men hur vet ni att det bara syns för er

För om jag loggar in på minuc och tar en rapport så står den från collector under: UC utan att frågorna redovisas i upplysningen. Jag sökte på advisa dagen efter och då står inte collector med under antal förfrågningar. Jag har inte fått någon ny förfrågan från collector. Därför är jag ganska så säker på att den inte registreras som en full UC..

då känns det hyfsat lungt att söka om det nu inte syns något på UC

(För att tydliggöra, den syns som kredit på UC. Det är själva förfrågningen jag talar om såklart)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp