Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Betalkoll lägger ner

Ok då är jag med. Ligger efter med 2 betalningar nu hos två andra aktörer, blir tajt att betala dem den här månaden men då vet jag att det förmodligen är lugnt bara jag kan betala ikapp nu i oktober
Vilka långivare är det?

Det brukar gå att betala ikapp två månader. Själv har jag släppt mitt, och än inte ens gått till inkasso. Inte betalat på 2-3 månader tror jag det är.
Hej!
Hur har det gått? Hur många månader kunde du ligga efter innan det gick vidare?

Har inte gått vidare alls än, fick faktura häromdagen på 4000 nåt -_-
Fick svar nu att om jag inte betalar 3 fakturor nu så kommer det ett inkassokrav nästa månad. Sedan ett uppsägningsbrev att betala sedan går det till inkassobolag. Vilket bolag visste de inte? Undrar om man kan vänta till nästa månad och betala?

Fick svar nu att om jag inte betalar 3 fakturor nu så kommer det ett inkassokrav nästa månad. Sedan ett uppsägningsbrev att betala sedan går det till inkassobolag. Vilket bolag visste de inte? Undrar om man kan vänta till nästa månad och betala?
Så länge du betalar inom den tiden det står i "uppsägningsvarningen" bör det vara lugnt.

Ni som fortfarande har aktiv kredit hos betalkoll går det fortfarande att använda tjänsten, alltså att lägga in fakturor?
de tar inte in nya kunder men hur är det med dem som fortfarande är aktiva?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp