Mm, förvisso, fast de har väl inte upp till 50 000 som betalkol? Själv har jag alltid nekats Billender, då de ansåg att jag inte hade lön, då de kollar av med vad det nu heter. Det systemet verkar missa alla mina olika utbetalningar från Frilans Finans.Billender är väl ett alternativ
Vet inte, aldrig använt dessa tjänster för betala mina räkningarMm, förvisso, fast de har väl inte upp till 50 000 som betalkol? Själv har jag alltid nekats Billender, då de ansåg att jag inte hade lön, då de kollar av med vad det nu heter. Det systemet verkar missa alla mina olika utbetalningar från Frilans Finans.
Max 5 000 kr hos Billender! Dessutom går det inte att betala fakturor som har samma ocr, så värdelöst!Mm, förvisso, fast de har väl inte upp till 50 000 som betalkol? Själv har jag alltid nekats Billender, då de ansåg att jag inte hade lön, då de kollar av med vad det nu heter. Det systemet verkar missa alla mina olika utbetalningar från Frilans Finans.
Om man inte avslutar den innan den 15 mars, kommer krediten att vara kvar på uc efter den 15 mars eller kommer den att försvinna?Det går även att avsluta den innan 15 maj, då försvinner den från UC innan och man kan avbetala enligt samma villkor som tidigare![]()
Vad jag uppfattade som när jag ringde kommer den försvinna 15 maj, eftersom den avslutas automatiskt ifrån deras sida. Men att man kunde återbetala enligt plan tills skulden är slutbetald. Men då kommer den synas fram till uppdateringen i juniOm man inte avslutar den innan den 15 mars, kommer krediten att vara kvar på uc efter den 15 mars eller kommer den att försvinna?

Ok, då vet jag! Som sagt tråkigt att de tar bort en bra tjänst, dessutom har de ingen konkurrens för just den tjänsten, vad jag vet men de har väl säkert sina skäl.Vad jag uppfattade som när jag ringde kommer den försvinna 15 maj, eftersom den avslutas automatiskt ifrån deras sida. Men att man kunde återbetala enligt plan tills skulden är slutbetald. Men då kommer den synas fram till uppdateringen i juni![]()