Mjo jag har försökt läsa mig fram där. Möjligt jag har missat eller att du menade att jag skulle fråga där istället? Men att man numera ser utnyttjad kredit där har jag förstått men just när man öppnar konto. Blir det en vanligt förfrågan som andra kan se? (Fortsätter leta vidare där då...)
Jag hade 20% när jag ansökte men dom tar ju en microuc så på den står det 4,30%.. fick 10k och höjde direkt till 50k utan problem.Ni som fått höjning fr 2000 till 10 000 kr, vad hade ni i uc risk? Stämmer det att man måste ha under 8%? Har 10,1 idag och vill höja till 10 000 kr. Har blivit nekad tidigare med 12,4%
Tack för svarJag hade 20% när jag ansökte men dom tar ju en microuc så på den står det 4,30%.. fick 10k och höjde direkt till 50k utan problem.
däremot så syns skulden på uc.. går dock att säga upp innan den är betald och då försvinner den från uc men man fortsätter betala tills det är slutbetalt.
Jo jag vet att skulden finns men är beredd att ta "smällen" om en höjning skulle gå igenom, vill höja till 10 000 kr ändå. Ska vänta tills de flesta ff jag har har gått ut, de går i början av juli. Så ska jag testa. Vill minnas att jag läste här nånstans att man skulle ha under 8% i risk men jag kommer nog chansa ändå.Ja och som jag skrev, vill du inte använda betalkoll mer sen då kan du säga upp så den försvinner från uc men fortsätta betala av den.Tack för svarJo jag vet att skulden finns men är beredd att ta "smällen" om en höjning skulle gå igenom, vill höja till 10 000 kr ändå. Ska vänta tills de flesta ff jag har har gått ut, de går i början av juli. Så ska jag testa. Vill minnas att jag läste här nånstans att man skulle ha under 8% i risk men jag kommer nog chansa ändå.