Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Betalaräkning.se - är det någon som använt?

Ringer betalaräkning upp eller sköts allt via mail och sms? Någon som vet?

Det mesta verkar skötas via mail enligt min erfarenhet. Jag ansökte häromdagen och hade råkat skriva fel ocr nummer på en räkning. De mailade tillbaka någon timme efter min ansökan och efter att ha fått rätt ocr nummer fick jag besked och kvitto per mail att alla räkningar var betalda. Kändes väldigt smidit och effektivt.

Andra gången!!

Ni som betalat tillbaka och sedan lagt in nya räkningar, har det då blivit godkänt? Och ingen ny UC tagen?

Vilka står som kreditgivare samt ägare av denna aktör.?

Betalarakning.se (Min Räkning Finance AB)
Karlavägen 102
Box 24104
104 51 Stockholm

De skickar direkt till KFM om man inte betalar. Alltså inte till inkasso först.

Jag har också en god erfarenhet. Jag ansökte hos dom för en dryg månad sen och skulle betala tillbaka lånet efter 30 dagar. Dock så hade jag inte riktigt råd nu och fick uppskov med 30 dagar till. Fick dessutom svar gällande min förfrågan om uppskov efter bara någon timme. Jag värdesätter verkligen det här med service och tycker dom ger en väldigt bra service, sedan tar de ju visserligen betalt för den också. Men alla andra tjänster tar ju skyhögt betalt men servicen brukar många ggr fallera, iaf enligt min erfarenhet. Tummen upp för betalaräkning och enligt min rekommendation tycker jag att "Webo" kan känna sig trygg med dom.

Har mejlat dem säkert 10 gånger för att flytta förfallodag på mina räkningar men får inget svar har de lagt av??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp