Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du skriver in vilka räkningar du vill att de ska betala med OCR nummer osv. Maxbeloppet för räkningarna är 5000. Tänk på att de tar UC, samt att det är ganska dyrt.
Du får registrera upp till fem räkningar till ett sammanlagt värde av maximalt 5.000:- per tillfälle. Har du fler räkningar som du vill betala och inte har kommit upp till maxbeloppet på 5.000:- kan du utföra registreringen på nytt tills du uppnår maximibeloppet om 5.000:-. Räkningarna måste ha betaldatum inom 30 dagar från varandra. Annars måste en ny registrering utföras.
Du kan välja att betala tillbaka ditt lån upp till 90 dagar samt ansöka om förlängning hos deras kundtjänst med ytterligare upp till 90 dagar. Därefter kan du välja att återbetala med ditt betalkort eller mot avi som skickas per e-post. Avin ska betalas inom 30 dagar från det
den sista räkningen har betalats. http://betalarakning.se/
Detta svar fick jag från dem angående vad som krävs för att bli lkund där:
Vi gör en övergripande helthetsbedömning där en många förfrågningar eller underskott av kapital inte ligger till grund för nekande. Är det däremot flera anmärkningar och kontinuerligt beteende så kommer den att avslås. Man får heller inte ha några direkta skulder till KFM.
Du får svar omgående när du lagt in dina räkningar sen tar de UC och beslutar. För mig gick det snabbt första gången och jag använder mig av dem vid behov.