Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Betala - i vilken ordning?

Vad menar Du? Att två ”stackare” med löneutmätning finner varandra? Står det typ markerat i pannan på oss, så det blir enklare att hitta varandra ?! ;)

De blir ju bra... två loosers finner varandra & kan festa på nudlar & vatten under den inledande förälskelse tiden... :D:rolleyes:

Nä sorry, ta mig inte så allvarligt ! Ja bara måste få skoja åt eländet litta :)

Ja hur dom hittar varandra har jag ingen aning.. men det är inte jätteovanligt

Det är väl ganska logiskt kanske, någon med 10 miljoner på kontot eller en skötsam ekonomi har väl sällan inte kanske så mycket gemensamt med någon som missbrukat något i livet och försatt sig i skiten ekonomiskt.
Eller om man lever ihop där den ena blir "oansvarig" så är risken ganska stor att det smittar av sig på den andra med.

Det är väl ganska logiskt kanske, någon med 10 miljoner på kontot eller en skötsam ekonomi har väl sällan inte kanske så mycket gemensamt med någon som missbrukat något i livet och försatt sig i skiten ekonomiskt.
Eller om man lever ihop där den ena blir "oansvarig" så är risken ganska stor att det smittar av sig på den andra med.

...men suck :( så nu e ja alltså helt körd i min tro om att få träffa miljonären, som vill råda bot på min misär? :p
Du menar alltså att ja får gå ut & leta efter någon annan med löneutmätning? :cool::eek: ...så vi kan sitta & vara miserabla tillsammans... :(

Nä, nu dog ja ännu mer... :( haha :D

Ps. Man behöver ju heller inte vara helt tappad bakom en vagn enkom pga sin ekonomiska situation... :mad:
Han kan ju oxå vara fastighets miljonär & då har han galet mycket gemensamt med mig... :D:D:D

HAHA,
Nä det är verkligen inte så.
Min sambo hade dunderskötsam ekonomi sen kom jag och drog ner henne i skiten.
Menar mer så att sannolikheten är större att man har inverkan påvarandra.

MEN man kan samtidigt påverka den andra att börja sköta sin ekonomi på ett bättre sätt :)

Vad menar Du? Att två ”stackare” med löneutmätning finner varandra? Står det typ markerat i pannan på oss, så det blir enklare att hitta varandra ?! ;)

De blir ju bra... två loosers finner varandra & kan festa på nudlar & vatten under den inledande förälskelse tiden... :D:rolleyes:

Nä sorry, ta mig inte så allvarligt ! Ja bara måste få skoja åt eländet litta :)
Haha, du är för rolig men nudlar och plommonvin är väl bättre och dessert i form av natura. :)

Prova Match.com vet jaaaa ...
Överst i rubriken ”kvinna under löneutmätning önskar sambo” ! :)

Let me know how it worked out for yaaaa... ;) ;)
Jag är ju inte singel men inser ju att vi inte kommer att få en annan lägenhet där vi kan bli sambos när jag har betalningsanmärkningar.

:):):)
särbo känns som ett bra delmål ...
Särbolivet är faktiskt ett bra liv,jag har nu varit särbo i över ett år och det går över förväntan:) Kanske inte är den lyckligaste formen av förhållande men just nu genom våra kriser så har vi det jättebra och blivit mer ödmjuka mot varandra..Hoppas ni alla som inte vill leva ensamma hittar någon fattig eller rik spelar ingen roll bara det finns ett gott ♥️ Lycka till

Jag lyckades att bli sambo på "gamla" dagar trots eländig ekonomi. Min sambo har fläckfri ekonomi, jag har t o m fått ett Amex platinakort med inledande kontonr 3757, viktigt enligt vad någon skrev... som är extrakort kopplat till hans Amex, som jag kan använda när mina egna pengar inte räcker till, exempelvis fika eller vin med vännerna. Min sambo är inte rik men har normal ordnad ekonomi, han har innan jag hamnade hos KFM erbjudit sej att ta lån till mej, men jag har tackat nej av två orsaker; lånet skulle bara täcka delar av min skuld och det är onödigt att bägge två hamnar i "skiten". Finns andra värden än "bara" ekonomi när man träffar kärleken :)

Jag lyckades att bli sambo på "gamla" dagar trots eländig ekonomi. Min sambo har fläckfri ekonomi, jag har t o m fått ett Amex platinakort med inledande kontonr 3757, viktigt enligt vad någon skrev... som är extrakort kopplat till hans Amex, som jag kan använda när mina egna pengar inte räcker till, exempelvis fika eller vin med vännerna. Min sambo är inte rik men har normal ordnad ekonomi, han har innan jag hamnade hos KFM erbjudit sej att ta lån till mej, men jag har tackat nej av två orsaker; lånet skulle bara täcka delar av min skuld och det är onödigt att bägge två hamnar i "skiten". Finns andra värden än "bara" ekonomi när man träffar kärleken :)
Så fint.
Jag vill inte ha hjälp med min ekonomi utan bara äkta kärlek.
Inser dock att vi inte kan få en lägenhet pga mina skulder.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp