Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Betala - i vilken ordning?

Så fint.
Jag vill inte ha hjälp med min ekonomi utan bara äkta kärlek.
Inser dock att vi inte kan få en lägenhet pga mina skulder.
Det enda positiva för min del (ekonomiskt) är att jag har en fantastisk trea (hyresrätt) med hyfsad hyra i en av de hetaste områdena i en storstad. Har haft den i 25 år.

Ja jag fick inget o har insett när jag satte mig o läste igenom hundratals inlägg o nu sitt.. det är kört.. inget går att rädda när det fäller ekonomin.. men det var bog först idag jag insåg det på riktigt. Tack @Kimsan72 du har helt rätt. Imorgon ska jag se istället om jag har något att sälja ..
Utan att ha läst hela tråden i detalj så kanske jag kan bidra med följande
1:vet inte hur förhållandet med din son är men om du har möjlighet att förklara läget för honom kanske du kan få bo gratis ett tag och lägga hyrespengarna på skulderna så du kommer på fötter.
2: sen som du själv skrev så är jag ju stark föreståndare att få väck engångslånen. Viktigt att du under tiden ringer storbankerna och förklarar läget. De är ofta medgörliga och kan nöja sig med att du enbart betalar räntan. Tror du lätt kommer att komma på fötterna. Det låter inte oöverkomligt iaf. Stort lycka till och håll oss uppdaterade

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp