O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
Ok, vad händer om man inte skickar in papprena från början till KFM utan att man "gömmer" sig i 3-4 månader utan att skriva på papprena.
Om man fått ett utslag men redan betalat och begär återvinning i målet och får rätt i tingsrätten, har man fortfarande en betalningsanmärkning eller tar dom bort den då??
Jag har fått ett utslag på en skuld som är betald pga att Mcgreg inkasso meddelat min inbetalning för sent hos Kfm...dom vägrar skicka in en dementi till uc så nu tvingas jag ansöka om återvinning...kommer detta att kosta mig extra, är det "värt" allt arbete man nu tvingas lägga ner?!?! Jobbigg detta då jag aldrigvarit med om detta förut, jag har ju ryggen fri enligt kfm, men det är ändå jag som straffas pga att Mcgreg gjort fel, Suck!!
Jag har fått ett utslag på en skuld som är betald pga att Mcgreg inkasso meddelat min inbetalning för sent hos Kfm...dom vägrar skicka in en dementi till uc så nu tvingas jag ansöka om återvinning...kommer detta att kosta mig extra, är det "värt" allt arbete man nu tvingas lägga ner?!?! Jobbigg detta då jag aldrigvarit med om detta förut, jag har ju ryggen fri enligt kfm, men det är ändå jag som straffas pga att Mcgreg gjort fel, Suck!!
du har med det ett av värsta inkassot att göra.detta inkasso är omtalat.finns många fulingar där ute.hadde jag varit du så skall du inte låta dom vinna.du ska fortsätta strida.skicka in återvinning.och ha alla betalningskvitton maikonversationer mm som bevis.på dom bara.du har gjort rätt.men inkasso vill sätta dit dig.t om kfm säger du har ryggen fri.och det kostar inget.så på dom bara.
Att ansöka om återvinning kostar inget och är garanterat värt den tid det tar att ansöka. Du behöver bara skicka in ansökan till Tingsrätten och invänta skriftligt beslut. När du får detta skickar du det till alla kreditupplysningsföretag, så tar de bort anmärkningen.
Det är inte särskilt mycket arbete, jämfört med att ha en anmärkning i tre år "i onödan".
Om man fått ett utslag men redan betalat och begär återvinning i målet och får rätt i tingsrätten, har man fortfarande en betalningsanmärkning eller tar dom bort den då??