Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Berätta om hög skuldsättning

Bara om du försöker hålla allt flytande o inte ökar skulderna så kan det gå.

Egentligen är inte 300 k så mycket om man har 1-2 lån med låg avgift o bor själv. Det är just att ucn ofta är kass så blir massa lån med höga räntor som käkar upp!

Men slutar man inte med det som skapade lånen o problemen så är det ingen hjälp ändå!

Alkohol, snus, konsumtion, douchebag till ex som jag försörjde ett tag, sjukskrivning pga pajad rygg och sedan arbetslöshet efter det. Jag är inte ens 30 bast och det känns redan som att man sabbat sitt liv för all framtid. Jag har slutat med alla dåliga vanor men lånen och räntorna varje månad kväver mig här inte en chans just nu.
Hur gick det till för dig ? Jag hoppas att du blir beviljad skuldsanering så det löser sig för dig!
Tack ja man har verkligen pajat mycket o känns som redan lever i misär.
Det jävliga är att vi kunnat haft det bra som jag förstört.
Det gnager i mig och jag är inte så ung som många av er är här inne.
Ni kommer lyckas o räta till detta.
Håller på er alla ska ni veta ❤️
Vi får kämpa vidare och en dag är vi förhoppningsvis skuldfria och aldrig mera lån

Bara om du försöker hålla allt flytande o inte ökar skulderna så kan det gå.

Egentligen är inte 300 k så mycket om man har 1-2 lån med låg avgift o bor själv. Det är just att ucn ofta är kass så blir massa lån med höga räntor som käkar upp!

Men slutar man inte med det som skapade lånen o problemen så är det ingen hjälp ändå!
Så sant❤️

Tack ja man har verkligen pajat mycket o känns som redan lever i misär.
Det jävliga är att vi kunnat haft det bra som jag förstört.
Det gnager i mig och jag är inte så ung som många av er är här inne.
Ni kommer lyckas o räta till detta.
Håller på er alla ska ni veta ❤️
Vi får kämpa vidare och en dag är vi förhoppningsvis skuldfria och aldrig mera lån

Jag vet inte. Jag är helt slut i själen. Hur gammal man än är så tar det här kål på en, sakta men säkert. Av alla beroenden knep man den värsta känns det som.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp