Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bensinkort Creditsafe

Känner på mig att det blir en söndagsutflykt till runes i emmaboda (endast 5 timmar med tåg) och köpa upp deras lager med sommardäck på deras runekortet man säljer på blocket när det är dags snart.

Hahahaha.
Desperata tider kräver desperata åtgärder :D

Ta en svängom Kalmar samtidigt, ligger nära. Har enligt mig landets godaste kebab där vid deras tågstation. Bodde i Kalmar 2 år. Tyckte faktiskt staden var ganska mysig.

Hahahaha.

Ta en svängom Kalmar samtidigt, ligger nära. Har enligt mig landets godaste kebab där vid deras tågstation. Bodde i Kalmar 2 år. Tyckte faktiskt staden var ganska mysig.

Kalmar <3

Hahahaha.

Haha du menar zappagrillen?

Haha du menar zappagrillen?

Jag vet inte vad den heter, jag hängde mycket där på "Larmtorget" men bodde vid gamla fredrikskans och sen mot Norrlidenhållet.

Har ett par riktigt fina minnen ifrån Kalmar och Öland för den delen också. Även om studietiden mest var en kavalkad i fyllor och ONS så var det fruktansvärt trevligt.

Jag vet inte vad den heter, jag hängde mycket där på "Larmtorget" men bodde vid gamla fredrikskans och sen mot Norrlidenhållet.

Har ett par riktigt fina minnen ifrån Kalmar och Öland för den delen också. Även om studietiden mest var en kavalkad i fyllor och ONS så var det fruktansvärt trevligt.

Zappagrillen är slutdestination efter alla utekvällar i kalmar. Väldigt populär innan nattbussen hem. Studerade du på Linnéuniversitetet i hamnen?

Zappagrillen är slutdestination efter alla utekvällar i kalmar. Väldigt populär innan nattbussen hem. Studerade du på Linnéuniversitetet i hamnen?

Linné var det men då var det inget universitet. Bodde där när Kalmar vann SM-Guld faktiskt. Tror den hette Nispetska eller liknande.

Sveriges bästa kebab finns (fakta) i Södertälje och heter Kebabpalatset. Detta har även fastslagits av Uppdrag: Mat på Youtube så vi behöver inte diskutera detta vidare.

Då ska man också hitta en anledning & ta sig till Södertälje.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp