Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bensinkort Creditsafe

De enda är väll o tanka 20.000kr bensin o sälja dyrt om man ska kunna göra pengar på det kortet, går inte att använda någon annan stans, ej heller delbetala.nog mer om man vill få koll på sina drivmedelskostnader.

Någon som vet vad Runes Bensin tar för upplysning när man ansöker om deras kort? Har mejlat dem men inte fått svar än, så tänkte om någon här visste. :)

Någon som vet vad Runes Bensin tar för upplysning när man ansöker om deras kort? Har mejlat dem men inte fått svar än, så tänkte om någon här visste. :)

Du menar det där nya kortet som dom gör reklam på tv för... Fanns ju tre olika kort att välja på, Runes Brons, Runes Silver och Runes Guld, jag ansökte om Runes Guldkort direkt, det gäller ju på Runes Mat och Runes Restaurang också. Dom tog Creditsafe, fick 75.000 kr kredit.

Du menar det där nya kortet som dom gör reklam på tv för... Fanns ju tre olika kort att välja på, Runes Brons, Runes Silver och Runes Guld, jag ansökte om Runes Guldkort direkt, det gäller ju på Runes Mat och Runes Restaurang också. Dom tog Creditsafe, fick 75.000 kr kredit.
Hmm, osäker om det är samma vi menar. Har du möjlighet att länka hemsida? :)

”Runes Guldkort”... Ha ha ha... :D:D:D

Alltså är detta på riktigt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp