Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Behandlings tiden hos förskottslön.se..

Gjort ansökan för mer än 60 timmar sedan och fått bara bekräftlse mailet och sedan inte ljud, Har både mailat och ringt till dom utan respons..

Är det någon fler som sitter i samma sits som jag ?

Gjort ansökan för mer än 60 timmar sedan och fått bara bekräftlse mailet och sedan inte ljud, Har både mailat och ringt till dom utan respons..

Är det någon fler som sitter i samma sits som jag ?
Finns en annan tråd OFTA tar första ansökan lång tid, det skriver de också om på sin sida (stod förut i alla fall) tog några veckor för mig tror jag från ansökan tills allt var klart och pengarna kom första gången

När jag gjorde ansöka slutet av förra året så tog det några dagar. Man brukar få svar av dem mitt i natten.

Dom verklar vara omöjliga att komma i kontakt med, ringt dom nu 2 dagar i rad och suttit i 108 min ( aktuell tid just nu ) i deras telefon kö utan ett pip.. skickat 3 mail med..

Dom verklar vara omöjliga att komma i kontakt med, ringt dom nu 2 dagar i rad och suttit i 108 min ( aktuell tid just nu ) i deras telefon kö utan ett pip.. skickat 3 mail med..
Att få kontakt med dem kan du bara glömma, de svarar aldrig.

Sökte hos dem 28/11 och fortfarande inget besked.
Handläggs står det på ansökan.
Har mejlat 2 ggr utan svar.
Är dom inte aktiva?

Sökte hos dem 28/11 och fortfarande inget besked.
Handläggs står det på ansökan.
Har mejlat 2 ggr utan svar.
Är dom inte aktiva?
De är semiaktiva förmodligen vampyrer, sällan man får svar dagtid oftast nätter.

Om de inte är vampyrer sitter de nog på nån ö på andra sidan jordklotet med halvtaskit internet och relativt stadig hög promillehalt så det tar tid att svara.

Jag har inte haft några problem med dom.De har varit lätta att ha att göra med även om man kan få svar på mail mitt i natten likaså utbetalning mitt på natten.Första gången tog det 4-5 dagar men efter det max 2 dagar från ansökan till beslut.

Efter att jag skrivit här så fick jag svar genom ett avslag.
Varför dra ut på ett avslag i 3 veckor ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp