Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Behandlings tiden hos förskottslön.se..

Är dessa aktiva än ? Det verkar ta enormt lång tid att få svar, säg att man söker i januari och fyller i att man får lön den 25 e jan men man kanske inte ens fått svar tills dess, det verkar ju dröja sjukt länge med att svara.
Är de lätta att få ? Men om man måste vänta tre veckor när ska man då söka ? Säg man söker 13 jan och skriver i att beloppet ska betalas tillbaks 25 jan man har väl inte ens fått svar till dess ? Hur ska man då veta vilken dag man ska skriva som återbetalningsdag ?

Är dessa aktiva än ? Det verkar ta enormt lång tid att få svar, säg att man söker i januari och fyller i att man får lön den 25 e jan men man kanske inte ens fått svar tills dess, det verkar ju dröja sjukt länge med att svara.
Är de lätta att få ? Men om man måste vänta tre veckor när ska man då söka ? Säg man söker 13 jan och skriver i att beloppet ska betalas tillbaks 25 jan man har väl inte ens fått svar till dess ? Hur ska man då veta vilken dag man ska skriva som återbetalningsdag ?
För mig tar de 1 dag att få beviljat, oftast mot kvällen efter 22-23 tiden.

T.ex ansöker 25e när de har dragit sin autogiro på morgonen, får nytt lån 26e 00.00. är man redan kund går det fortare. Annars tar de ca 2-6 dagar

För mig tar de 1 dag att få beviljat, oftast mot kvällen efter 22-23 tiden.

T.ex ansöker 25e när de har dragit sin autogiro på morgonen, får nytt lån 26e 00.00. är man redan kund går det fortare. Annars tar de ca 2-6 dagar
Tack för bra info, är de lätta att bli beviljade hos ? De tar väl bisnode ? Eller måste man ha mycket bra bisnode för att få bli beviljad där ? Tänkte söka och har inte den bästa bisnoden och undrar därför hur enkelt det är ? Läst om vissa som får avslag. Om man som du söker varje månad tar de en ny bisnode varje gång.

Tog 1.5 dag för mig. Dom svarar ofta på natten, fick skicka in 2 senaste löne spec. Sen blev de beviljat. Och direkt utbetalning.

Jag har sökt hos dom, det tar tid pga kompletterande frågor och dokument. Men nu hoppas jag allt är klart och att utbetalningen går snabbt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp