Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Behöver samlingslån.. Tips på tidpunkt?

Då löste det ju sig kanon! Grattis :)!

Ja.. tack :) Det går nog aldrig över att oroa sig för att inte bli beviljad osv.. Lendo hade ringt igår och antagligen ville de bara försöka få en att köpa deras försäkring men jag tänkte såklart att ngt var fel eftersom jag inte fått några papper än. Kändes skönt när posten kom från Swedbank äntligen idag.. och nu är det inskickat.. hoppas det går snabbt.. Blir så skönt att ha betalat av de här lånen. Bra början på nya året.

Tack för tipsen Terry :)

Ja.. tack :) Det går nog aldrig över att oroa sig för att inte bli beviljad osv.. Lendo hade ringt igår och antagligen ville de bara försöka få en att köpa deras försäkring men jag tänkte såklart att ngt var fel eftersom jag inte fått några papper än. Kändes skönt när posten kom från Swedbank äntligen idag.. och nu är det inskickat.. hoppas det går snabbt.. Blir så skönt att ha betalat av de här lånen. Bra början på nya året.

Tack för tipsen Terry :)
Det var väl inga lösenkrav på det Swedbank-lånet hoppas jag?

Det var väl inga lösenkrav på det Swedbank-lånet hoppas jag?

Nej, jag fyllde i hos Lendo att syftet var att lösa lån (vilket jag sen läst kanske inte var så smart), men Swedbank hade inget krav (några andra erbjudanden hade det).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp