Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Behöver råd akut - 5000 kr till hyra

Ja, jag går på CSN, bidag samt lån, tänker börja söka extrajobb fr.o.m. nu så att jag har extrainkomster så jag inte hamnar i denna sits igen i framtiden...
Har fått uppskov med betalning i en fram till mitten av februari så ska försöka lösa detta på något sätt..
Du har inget du kan pantsätta, alltså i värsta fall?

Du har inget du kan pantsätta, alltså i värsta fall?
Jag har lagt ut en extradator jag har till försäljning på blocket och Tradera.. i hopp om att någon vill köpa den, det är väl typ det..
Har inte så mycket annat av värde tyvärr..

Jag har lagt ut en extradator jag har till försäljning på blocket och Tradera.. i hopp om att någon vill köpa den, det är väl typ det..
Har inte så mycket annat av värde tyvärr..
Hur mkt är datorn värd? Kolla med pantbanken på din ort (om du inte får den sålt på blocket/tradera) tar de emot den så får du in lite cash och kan du inte köpa tillbaka den sen så har du sålt den till pantbanken (du är ju ändå beredd att sälja den).

Hur mkt är datorn värd? Kolla med pantbanken på din ort (om du inte får den sålt på blocket/tradera) tar de emot den så får du in lite cash och kan du inte köpa tillbaka den sen så har du sålt den till pantbanken (du är ju ändå beredd att sälja den).
Den kanske är värd mellan 3000-4000 kr idag, okej jag ska kolla med pantbanken och se vad det finns för möjligheter. Ja jag är beredd att sälja den, så jag behöver inte köpa tillbaka den i framtiden.

Tack för tipset.

Den kanske är värd mellan 3000-4000 kr idag, okej jag ska kolla med pantbanken och se vad det finns för möjligheter. Ja jag är beredd att sälja den, så jag behöver inte köpa tillbaka den i framtiden.

Tack för tipset.
Ja, fråga dem och sen får du ta ställning till om du vill panta den eller inte, beroende på vad de ev erbjuder. Man får inte det bästa priset, tyvärr.

Annars sök kreditkort Classic 5000 kr hos Resurs, om du har under 15% på Kreddy så finns det chans att bli beviljad.

Annars sök kreditkort Classic 5000 kr hos Resurs, om du har under 15% på Kreddy så finns det chans att bli beviljad.
Jo, Jag testade ladda ner Kreddy och har 10% i score, testade att söka det där kreditkortet Classic men hemsidan krashar..

Men testade söka hos Collector EasyLiving, jag blev nekad... jag tror det har att göra med min taxerade inkomst som är låg då jag varit studerande tidigare år..
Tror kreditkort är nog uteslutet för min del för tillfället..

Senast ändrad:
Jo, Jag testade ladda ner Kreddy och har 10% i score, testade att söka det där kreditkortet Classic men hemsidan krashar..

Men testade söka hos Collector EasyLiving, jag blev nekad... jag tror det har att göra med min taxerade inkomst som är låg då jag varit studerande tidigare år..
Tror kreditkort är nog uteslutet för min del för tillfället..
EasyCard är lättare att få än EasyLiving. Var det länge sedan du sökte? Annars kan du använda samma Uc och ringa till Resurs och fråga vad de tror om att bli beviljad Resurs Classic 5000 kr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp