- Meddelanden
- 82
- Mottagna reaktioner
- 13
- Poäng
- 52
Hej! Jag måste omedelbart få ett lån för att betala en privat skuld annars förlorar jag den familjemedlemen helt garanterat. Har jag en chans någonstans med följande förutsättningar?
-Bara 17k deklarerat under 2020 och inget 2019. Jag började jobba november 2020 och får in ca 20k per månad så jag kan visa lönespecifikationer om någon bank vill ha kompletteringar.
-12 förfrågningar hos UC varav två är från den senaste veckan, en från 15 april och en från 2 februari.
-UC riskprognos ligger på 35%.
-Inga betalningsamärkningar eller skuldsaldo vilket är det enda positiva.
-1 på bisnode men när jag loggar in på minupplysning.se har jag 7, wtf?
Har dessutom lånat eller spärrat mig från de flesta smslåneföretagen.
Kan tillägga följande:
*Jag är beredd att låna av lånehajar, om någon har tips på hur jag ska gå tillväga får ni gärna skicka iväg ett PM!
*Jag har ett abonnemang hos Telia där jag har maxat Siru, kan jag använda det för att köpa/betala något annat?
-Bara 17k deklarerat under 2020 och inget 2019. Jag började jobba november 2020 och får in ca 20k per månad så jag kan visa lönespecifikationer om någon bank vill ha kompletteringar.
-12 förfrågningar hos UC varav två är från den senaste veckan, en från 15 april och en från 2 februari.
-UC riskprognos ligger på 35%.
-Inga betalningsamärkningar eller skuldsaldo vilket är det enda positiva.
-1 på bisnode men när jag loggar in på minupplysning.se har jag 7, wtf?
Har dessutom lånat eller spärrat mig från de flesta smslåneföretagen.

Kan tillägga följande:
*Jag är beredd att låna av lånehajar, om någon har tips på hur jag ska gå tillväga får ni gärna skicka iväg ett PM!
*Jag har ett abonnemang hos Telia där jag har maxat Siru, kan jag använda det för att köpa/betala något annat?
Senast ändrad: