Fairlo kommer du förmodligen bara att få 5000 av om du ens får det med tanke på anmärkningar så måste du leva dig uppåt så tar tid.**UPPDATERING**
Ansökte om 150.000 hos Lendo på 12 år.
Men fick inget direkt svar, så ringde kundtjänsten hos Lendo för jag har en tidigare avbetalning på 30.000 med dålig ränta, som jag ville baka ihop i samma lån.
Avbetalning som inte syns på UC.
Killen i kundtjänsten säger då att han tycker jag bara ska ansöka om 30.000 då han tror att det skulle vara mycket svårt att få något mer med mina förutsättningar.
Han trodde inte det skulle gå.
Så ansöker då om 30.000 för att samla lån och blir erbjuden från några olika långivare.
Men säger att jag endå vill prova att göra en ny ansökan då dom redan tagit UC, och det inte krävs en ny.
På 60.000
30.000 för att samla lånet 30.000 för ett nylån.
Fått 3 erbjudanden:
Nystart finans 60.000 - lösenkrav hela summan
Goodcash 50.000 29%
Nortmill 40.000 24%.
Eftersom ingen erbjuder hela summan på 60.000 så känns det inte värt att prova höja det.
Förslag på restrerande 50.000kr? Om jag tar goodcash lånet dvs.
Funderar på Fairlo, som använder Bisnode. Men vet inte hur det påverkar om jag tar detta lån nu
Tack på förhand
Har inga förfrågningar senaste året, inte enligt kivra iaf.Fairlo kommer du förmodligen bara att få 5000 av om du ens får det med tanke på anmärkningar så måste du leva dig uppåt så tar tid.
Är väl om du har 0 FF på bisnode som det kanske går att få högre direkt
Kan inte se betyg utan att betala men minupplysning kan du se antal FF.Har inga förfrågningar senaste året, inte enligt kivra iaf.
Går det att se sina förfrågningar och Bisnode betyg någonstans ?
Kan inte se betyg utan att betala men minupplysning kan du se antal FF.
Dock är bisnode hårda när man har anmärkningar så tror inte du har mer än en 2 kanske.
Men det kan kanske räcka för att få mer än 5000 iallafall
Det kommer inte påverka ditt bisnode betyg om du tar ett lån från uc nej. Sökte du via lendo dock så var det nog någon bank som tog bisnode upplysning på dig där igenom typ nordax och någon mer.Kommer det påverka mycket om jag tar lånet nu?
Inga Bisnode förfrågningar iaf,
Dock har jag bara en inkomst på 202 000 enligt Bisnode.
Finns inga.Andra förslag på enkla lån att få?
Tanken är att låna minst 100.000 SEK. Kommer betala av det innan årsskiftet.
Men skulle behöva pengarna nu.
Jag skulle verkligen inte rekommendera ta ett lån med nästan 30% ränta.... rena sms lån räntor.**UPPDATERING**
Ansökte om 150.000 hos Lendo på 12 år.
Men fick inget direkt svar, så ringde kundtjänsten hos Lendo för jag har en tidigare avbetalning på 30.000 med dålig ränta, som jag ville baka ihop i samma lån.
Avbetalning som inte syns på UC.
Killen i kundtjänsten säger då att han tycker jag bara ska ansöka om 30.000 då han tror att det skulle vara mycket svårt att få något mer med mina förutsättningar.
Han trodde inte det skulle gå.
Så ansöker då om 30.000 för att samla lån och blir erbjuden från några olika långivare.
Men säger att jag endå vill prova att göra en ny ansökan då dom redan tagit UC, och det inte krävs en ny.
På 60.000
30.000 för att samla lånet 30.000 för ett nylån.
Fått 3 erbjudanden:
Nystart finans 60.000 - lösenkrav hela summan
Goodcash 50.000 29%
Nortmill 40.000 24%.
Eftersom ingen erbjuder hela summan på 60.000 så känns det inte värt att prova höja det.
Förslag på restrerande 50.000kr? Om jag tar goodcash lånet dvs.
Funderar på Fairlo, som använder Bisnode. Men vet inte hur det påverkar om jag tar detta lån nu
Tack på förhand