Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

behöver all tips och hjälp

Hej,
Helt ny här på forumet men uppskattar verkligen att läsa all peppning alla personer får här.

Nu till saken, det har gått åt pipan nu ligger nu i skuld på ca 15000 känns som jag har prövat alla bolag som finns. Har nu lån hos, flexlimit,bravio,creditum,38an,cashbuddy,vivus,onea.

Det kritiska nu är de 4 första,de andra har jag avbetalningsplaner hos. Det jag helt enkelt är ute efter är ett lån där jag kan betala bort de 4a,ett hopp slag lån lr vad det kallas. Har fler än 6 anmärkningar ett dussin tal förfrågningar , 2 hos uc.

Skulle man bara lyckas få ett lån och slippa alla olika räntor så skulle livet vara enklare. Ett lån på 15000 betala ca 3500kr i månaden skulle man ändå stå på när det var betalat med alla andra räkningar ca 7000 kvar den månaden. Men en dröm som är omöjlig då bankerna struntar helt i sånt,lr har jag fel?

Om någon sitter har suttit i en liknande situation så hojta gärna till hur ni löst allt...just nu är allt skit med endast 528kr kvar på kontot.

Skriv gärna här eller till mailen spx_85@hotmail.com med tips o tricks.

Tack på förhand
Mvh
Daniel

En fråga till, sambon har ej jobb får endast föräldrapenning nu i december o framåt men hon har ej anmärkningar. Väldigt låg inkomst per år men finns det banker som.beviljar lån till henne? Zmarta gjorde det inte iaf

Med anmärkningar och väldigt lågt deklarerad inkomst blir det dessvärre svårt för er båda. När försvinner dina anmärkningar?

Tyvärr inte förens om 2 1/2 år då jag åkte på skuldsaldo hos kronis i juli

Men då vet jag läget iaf,får härda nu i december så får jag försöka överleva till januari lite panikartat då lönen landar på ca 10k ist rför 21k då jag var pappaledig pga födsel . Lyckats prata med några inkassobolag så får helt enkelt vänta tills alla är där så jag kan lösa avbetalningsplaner

Testa Cash2you.se på 15.000:-, det kanske går.

Om din sambo inte sitter i skiten skulle jag avråda från att sprida eländet på flera personer i familjen. Man ser i tråd efter tråd att det sällan är så värst lyckosamt. Du verkar inte ha så oerhört många skulder ändå, se till att det inte blir fler än eventuellt det här lånet på 15.000:- så kommer det säkert att gå bra :)

Grattis till bebisen! Vad blev det? :)

Testade cash2you för några månader sen,kändes som att jag hade störst chans efter allt jag läst om dom men tyvärr gick det inte då.

Nä nog rätt, ingen idé att sprida på det. Låter det gå till inkasso och hoppas vi överlever till nästa torsdag. Får hoppas säljaren från jobbet kommer med mina checkar från ticket så man kan sälja dom på blocket sen,annars är nog det av värde sålt redan.

Flera inkassobolag kan man faktiskt förhandla lite med också (vissa inte alls). Du kan förklara lite om din situation med pappadagar och att det ordnar upp sig i januari med pengar från försäkringskassan och be om fryst ränta, skjuta upp betalningen en månad osv. Kan löna sig att ringa runt!

Hej,
Helt ny här på forumet men uppskattar verkligen att läsa all peppning alla personer får här.

Nu till saken, det har gått åt pipan nu ligger nu i skuld på ca 15000 känns som jag har prövat alla bolag som finns. Har nu lån hos, flexlimit,bravio,creditum,38an,cashbuddy,vivus,onea.

Det kritiska nu är de 4 första,de andra har jag avbetalningsplaner hos. Det jag helt enkelt är ute efter är ett lån där jag kan betala bort de 4a,ett hopp slag lån lr vad det kallas. Har fler än 6 anmärkningar ett dussin tal förfrågningar , 2 hos uc.

Skulle man bara lyckas få ett lån och slippa alla olika räntor så skulle livet vara enklare. Ett lån på 15000 betala ca 3500kr i månaden skulle man ändå stå på när det var betalat med alla andra räkningar ca 7000 kvar den månaden. Men en dröm som är omöjlig då bankerna struntar helt i sånt,lr har jag fel?

Om någon sitter har suttit i en liknande situation så hojta gärna till hur ni löst allt...just nu är allt skit med endast 528kr kvar på kontot.

Skriv gärna här eller till mailen spx_85@hotmail.com med tips o tricks.

Tack på förhand
Mvh
Daniel
Creditum och bravio kan du få en bra avbetalningsplan hos Gothia. Fråga om du kan börja betala från 30 januari.
38:an går ofta med på bra avbetalningsplaner,
Flexlimit har väl solid inkasso el va de nu heter, så kan du säkert få en bra avbetalningsplan där med. Vivus och onea är svårare.. Har du tur säljer dom det till Gothia. Men skaffar du avbetalningsplaner så slipper du kanske ta nya lån.
Och skulle ansöka, skulle ja satsa på Lendo

Med sex anmärkningar är det nog mest bara onödigt att öka på antalet förfrågningar...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp