Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

behöver all tips och hjälp

Hej
Nån som har nytt info angående flexlimit inkasso ?
Jag kommer släppa alla mina smslån till inkasso
Flexlimit 10000
Viakredit 10000
Everyday plus 15000
Lånbutiken 10000
Extralånet 8000
Nätlån 4000
Monetti 5000
Smspengar 3000
Känner mig totalt vidrig och värdelös
Har spelat bort allting
Jobbar heltid plus skaffat mig ett helg jobb .
Har 2 barn 10 och 8 år
Världens sämsta mamma det e jag det ...
Har slutat spela och låna
Kan inte hamna hos KF utan vill få till avbetalningsplaner
Kan lägga runt 7000 kr imånaden på den här skiten
Tror ni det e möjligt ??
Det mest patetiskt är att jag tog ett samlingslån i sommars och löste in mina dåvarande skulder på 250000
Uc är helkörd 20 ff score 40%
JAG HATAR MIG SJÄLV

Lider med dig Bella10! Hemsk situation!
först av allt så är du INTE värdelös och kan tro att du är en kanonmamma!
Viktigast är att sluta spela och absolut inte ta några mer lån, karusellen går i väldans fart och svårt att stoppa.

Börja med att ta kontakt med alla långivare och förklara din situation och be om hjälp med avbetalningsplaner. Flera går säkert att komma överens om nått bra.
Be ödmjukast om hjälp till dem och lägg dig platt... men jag vet med egen erfarenhet att en del är kinkiga men flera går att få till nått bra om man bara ber ordentligt.

För min del så blev det bara bättre att släppa allt för att slippa sitta med alla räkningar som inte går ihop sig men jag hade betydligt mer skulder än vad du spaltat upp. Om du inte har en massa andra skulder ovanpå dessa?

Går inte att sitta varje månad och grina när räkningshögen är betydligt högre än lönen...

Det går att ordna upp alltid ska du se! Kärleken till barnen har ju inte försvunnit bara för att du har skulder och det är den kärleken som barnen känner av mest!

Jag har gjort en låååång resa med alla skulder jag har med avbetalningsplaner, inkasso, löneutmätning och nu på gång med skuldsanering. Vi är många här i forumet som kan hjälpa dig.

Ta hand om dig skriv av dig här

Tack för ditt svar
Men jag kan inte släppa till KF
Har precis blivit av med mina prickar blev det november 2015 efter att ha varit där i totalt 5 år
Var av med allt i juni tack vare samlingslån
Har nu satt mig i skiten rejält
Alla tips och råd mottages tacksamt

Är typ i samma sits. Tog ett rejäl återfall... Har aldrig släppt något till inkasso men jämkning räddade mig kan man säga.. Tror dock återfallet var det bästa som kunde hänt för så vill jag aldrig någonsin må igen...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp