- Meddelanden
- 5
- Mottagna reaktioner
- 2
- Poäng
- 6
Är du 100 på det?
TerryDu söker först 350.000 på Lendo eller Advida.
Efter att du har fått beviljat låter du det gå en vecka och sedan gör du en ny ansökning på samma belopp.
Avslutningsvis så söker du (inom en vecka) direkt hos Bank Norwegian

Jag förstår inte själva frågan, men behöver du låna pengar för nybygget?Min bank säger att jag har lån som jämförs med min inkomst och då kan inget nytt lån beviljas.
Har fasta tillgångar av 2 fastigheter och där den ena skall få en nybyggnad i form av verkstad som ersättning av befintlig på villafastigheten som försvinner när den blir till salu, den har ett beräknat pris på 4.000.000.
Banken bryr sig inte om värdet, även om jag löser hela låntet vid försäljningen.
Varför skulle banken bry sig om att du löser hela lånet? Det är tyvärr ingen bra argument för dig, då tjänst banken inga pengar på digMin bank säger att jag har lån som jämförs med min inkomst och då kan inget nytt lån beviljas.
Har fasta tillgångar av 2 fastigheter och där den ena skall få en nybyggnad i form av verkstad som ersättning av befintlig på villafastigheten som försvinner när den blir till salu, den har ett beräknat pris på 4.000.000.
Banken bryr sig inte om värdet, även om jag löser hela låntet vid försäljningen.