Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Behöver 900000 i blanco

99.99%
Ser inte varför det skulle vara en fördröjning då UC själva tar UC:n
Det läggs ju upp i deras egna system.

Men du tänker fel strategiskt också.

Du söker först 350.000 på Lendo eller Advida.
Efter att du har fått beviljat låter du det gå en vecka och sedan gör du en ny ansökning på samma belopp.
Avslutningsvis så söker du (inom en vecka) direkt hos Bank Norwegian.
Med den strategin så lär du kunna få loss 1 miljon till det du nu ska ha det till.

Räkna dock med ofördelaktiga räntor men om det gäller ditt liv som i mitt fall så har nöden ingen lag.

Det krävs ett systemfel hos uc, att något krånglar för att det inte ska synas att en uc togs sekunden innan.

Det var en sådan driftstörning för några år sedan, då syndes inga lån alls, minns inte om ff syntes. Pågick ett par timmar

Med den lånesumman och de räntorna kontra din relativa insats, dröjer det inte länge innan Kronis knackar på dörren. Men kanske bättre det än att någon ful typ gör detsamma...lycka till hur som helst :)

Det beror vilka räntor han får.
900K blanco med riktigt bra ränta kanske ger han en månadskostnad på 9000-11.000

Min bank säger att jag har lån som jämförs med min inkomst och då kan inget nytt lån beviljas.
Har fasta tillgångar av 2 fastigheter och där den ena skall få en nybyggnad i form av verkstad som ersättning av befintlig på villafastigheten som försvinner när den blir till salu, den har ett beräknat pris på 4.000.000.
Banken bryr sig inte om värdet, även om jag löser hela låntet vid försäljningen.

Min bank säger att jag har lån som jämförs med min inkomst och då kan inget nytt lån beviljas.
Har fasta tillgångar av 2 fastigheter och där den ena skall få en nybyggnad i form av verkstad som ersättning av befintlig på villafastigheten som försvinner när den blir till salu, den har ett beräknat pris på 4.000.000.
Banken bryr sig inte om värdet, även om jag löser hela låntet vid försäljningen.
Jag förstår inte själva frågan, men behöver du låna pengar för nybygget?

Kanske även hamnade i fel tråd?

Varför skulle banken bry sig om att du löser hela lånet? Det är tyvärr ingen bra argument för dig, då tjänst banken inga pengar på dig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp