Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Begära pengar tillbaka från spelbolag

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Haha,
Han Jurgen hade jag med kontakt med. Tänk hur jävla många ärenden han måste ha på sitt bord :D

Haha jävla jurgen asså! Skickat 3 mail på dessa veckor och frågat om det händer något. Inte ens ett svar. Men hoppas väl att de jobbar för fullt

Yes, Jurgen var den första jag hade kontakt med :)

Okej! Gött, Var det någon annan som avsluta ärendet eller vadå. Kanske bara är Jurgen på hela malta. Så har vi våra cases på hans skrivbord liggandes redo att lösas en efter en haha...

Okej! Gött, Var det någon annan som avsluta ärendet eller vadå. Kanske bara är Jurgen på hela malta. Så har vi våra cases på hans skrivbord liggandes redo att lösas en efter en haha...

Ja, jurgen var den första och sen var det Hans som avslutade ärendet.

Någon som kan hjälpa mig med mitt ärende? Har fått hjälp av en person på forumet och tusen tack för hjälpen dessutom! Men får ett tvär nej från Snabbare, dom har delat ut ”gåvor” flera gånger även när jag indikerat tunga förluster osv så har dom inte satt stopp utan dom har gett mig gåvor/bonus på begäran varje gång.

jag har inga pengar att betala i förskott men jag är villig och ge 20% av 116k.

jag är väldigt desperat just nu och sitter i skiten riktigt rejält så..

Det spelar ingen roll om du så ger 99% om dom inte vill vika ner sig :( Dessvärre.

Får också kalla handen av ett bolag i miljonklassen där dom uppenbarligen brustit. Vill dom inte göra rätt för sig är man dessvärre ganska bränd.

Äckliga jävla bolag.

Hoppas ingen av er någonsin kommer att spela igen.

Det spelar ingen roll om du så ger 99% om dom inte vill vika ner sig :( Dessvärre.

Får också kalla handen av ett bolag i miljonklassen där dom uppenbarligen brustit. Vill dom inte göra rätt för sig är man dessvärre ganska bränd.

Äckliga jävla bolag.

Hoppas ingen av er någonsin kommer att spela igen.

Det är så vidrigt när de utåt sätt visar att de bryr sig så jävla mycket. varje gång Casumo svarar nu så är det en fet banner med responsible gambling, egen hemsida , vi hjälper er fråga bara haha fyfan. Så sitter man med sjukaste caset och de kan inte ens kommentera bevisen och i princip nekar. Men det får ju inte någon annan reda på än oss drabbade.

Det är så vidrigt när de utåt sätt visar att de bryr sig så jävla mycket. varje gång Casumo svarar nu så är det en fet banner med responsible gambling, egen hemsida , vi hjälper er fråga bara haha fyfan. Så sitter man med sjukaste caset och de kan inte ens kommentera bevisen och i princip nekar. Men det får ju inte någon annan reda på än oss drabbade.
Nej just det där som du säger att dom inte svarar på ens frågor kan provocera mig så mycket.

Hur svårt ska det vara för dom att svara på en enkel fråga, haha...värre än politiker

Håller med er :) Blir fan tokig på dom när man först citerar lagen. Sen vad spelinspektionen säger följt av loggar där dom gjort precis tvärtom och TOTAL ignorerar det och ger något jävla standard svar om hur dom jobbar hårt med responisble gaming :)

Nej just det där som du säger att dom inte svarar på ens frågor kan provocera mig så mycket.

Hur svårt ska det vara för dom att svara på en enkel fråga, haha...värre än politiker

Spec när man lagt tid på att sammanfatta så att ni också lätt kan se att detta är fel. Sen när de vet att det är i miljonklassen och man förlorat allt och svarar final answer varje gång. Så kan ni väl ändå lägga ner lite extra tid och säga VARFÖÖÖÖR ni inte kommer betala för de åren man visade vara sjuk och har bevis för. Så får man gå vidare sen... Att bara skita i det helt är så jävla sjukt. Men måste ju vara någon hor taktik de kör att aldrig säga att kunden har rätt eller godkänna bevis.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp