Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Banky, erfarenheter?

Tack. Vad hade du för förutsättningar, lånesumma osv. Fick din borgensman visa upp kontotransaktioner?
Har haft väldigt svårt att få lån på andra ställen och låg inkomst men fick ändå 80 000. Vet inte vad min borgensman fick göra men tror bara han registrerade sig på länken sen ringde de upp och gick igenom allt sen fick jag pengarna nästa dag.

Borgensman för ett lån på 100.000 inte värt dra in andra i skiten sen ska de äga hus/lägenhet. Vilka nötter till företag

Borgensman för ett lån på 100.000 inte värt dra in andra i skiten sen ska de äga hus/lägenhet. Vilka nötter till företag
De säkrar ju upp sin fordran med råge, är väl allt annat än "nötter"?

Vem sa att man blir indragen automatiskt in in i ”skiten” för att man ställer upp som borgensman?
För att man är borgensman innebär det inte att man ens behöver betala en enda krona i bästa fall. Man finns ju som back up, men det klart i sämsta fall så läggs det ju på ens axlar mer än en gång.

Jag blev nekad 300k i årsinkomst och borgesman runt 400k i årsinkomst

Jag fick inte godkänt pga att min borgensman inte ägde bostad .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp