Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Banky, erfarenheter?

Jag fick mitt lån på 50 000 kr beviljat och pengarna ska komma in nu på måndag.
Min ekonomi på pappret ser inte alls bra ut. Haft 0 kr i taxerad inkomst 2021-2022 (enligt kreditupplyssning). Jag har dock haft inkomst sedan i somras 2022, där har jag en månadsinkomst på cirka 17-19 000 varje månad (efter skatt). Jag skickade in lönespec till dem (banky) då de begärde detta. Jag har fast månadslön + tillsvidareanställd.

Jag undrar dock, det verkar inte finnas någon inloggningsfunktion/mina sidor alternativ på banky. Hur kan man då se hur mkt av lånet som återstår att betalas och annan viktig information?

Senast ändrad:
Hej,

Någon som har provat Banky?

www.banky.se

Står att det tas en Bisnode vid ansökan på deras hemsida längre ned.
Jag har provat Banksy å haft två borgenärer som har god ekonomi å bra kreditvärdighet å dom har blivit nekade så verkar vara svårt att få ett lån där å nu vet jag inte vart jag ska vända mig då jag inte har någon kvar att fråga.

Jag fick mitt lån beviljat och pengarna ska komma in nu på måndag.
Min ekonomi på pappret ser inte alls bra ut. Haft 0 kr i taxerad inkomst 2021-2022 (enligt kreditupplyssning). Jag har dock haft inkomst sedan i somras 2022, där har jag en månadsinkomst på cirka 17-19 000 varje månad (efter skatt). Jag skickade in lönespec till dem (banky) då de begärde detta. Jag har fast månadslön + tillsvidareanställd.

Jag undrar dock, det verkar inte finnas någon inloggningsfunktion/mina sidor alternativ på banky. Hur kan man då se hur mkt av lånet som återstår att betalas och annan viktig information?
Hade du medsökande också?

Oj! Vad hände med lånen då?
Jaa jag skickade mejl till den angivna adressen kundtjänst@banky.se. Kom tillbaka adressen finns inte. Rena lurendrejerier. Så jag gick på hemsidan. Sen kollade jag hos min bank så hade bankky lagt sig där som autogiromottagare fast lånet är inte ens färdigtbeviljat så jag raderade dom från den listan. Helt vansinnigt.

Jaa jag skickade mejl till den angivna adressen kundtjänst@banky.se. Kom tillbaka adressen finns inte. Rena lurendrejerier. Så jag gick på hemsidan. Sen kollade jag hos min bank så hade bankky lagt sig där som autogiromottagare fast lånet är inte ens färdigtbeviljat så jag raderade dom från den listan. Helt vansinnigt.
Är adressen med "ä" i kundtjänst?

Någon som vet om man får svar direkt! Fick nu att de kommer ringa upp så känns omöjligt. Fick inget direkt besked bara preliminärt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp