- Meddelanden
- 54
- Mottagna reaktioner
- 2
- Poäng
- 22
Han äger en radhusÄgde hen en bostad?
Han äger en radhusÄgde hen en bostad?
Jag har provat Banksy å haft två borgenärer som har god ekonomi å bra kreditvärdighet å dom har blivit nekade så verkar vara svårt att få ett lån där å nu vet jag inte vart jag ska vända mig då jag inte har någon kvar att fråga.Hej,
Någon som har provat Banky?
www.banky.se
Står att det tas en Bisnode vid ansökan på deras hemsida längre ned.
Hade du medsökande också?Jag fick mitt lån beviljat och pengarna ska komma in nu på måndag.
Min ekonomi på pappret ser inte alls bra ut. Haft 0 kr i taxerad inkomst 2021-2022 (enligt kreditupplyssning). Jag har dock haft inkomst sedan i somras 2022, där har jag en månadsinkomst på cirka 17-19 000 varje månad (efter skatt). Jag skickade in lönespec till dem (banky) då de begärde detta. Jag har fast månadslön + tillsvidareanställd.
Jag undrar dock, det verkar inte finnas någon inloggningsfunktion/mina sidor alternativ på banky. Hur kan man då se hur mkt av lånet som återstår att betalas och annan viktig information?
Ja, det hade jag.Hade du medsökande också?
Jaa jag skickade mejl till den angivna adressen kundtjänst@banky.se. Kom tillbaka adressen finns inte. Rena lurendrejerier. Så jag gick på hemsidan. Sen kollade jag hos min bank så hade bankky lagt sig där som autogiromottagare fast lånet är inte ens färdigtbeviljat så jag raderade dom från den listan. Helt vansinnigt.Oj! Vad hände med lånen då?
Är adressen med "ä" i kundtjänst?Jaa jag skickade mejl till den angivna adressen kundtjänst@banky.se. Kom tillbaka adressen finns inte. Rena lurendrejerier. Så jag gick på hemsidan. Sen kollade jag hos min bank så hade bankky lagt sig där som autogiromottagare fast lånet är inte ens färdigtbeviljat så jag raderade dom från den listan. Helt vansinnigt.
På hemsidan står är med utan äÄr adressen med "ä" i kundtjänst?
Då är det inte konstigt om e-posten studsar tillbaka.På hemsidan står är med utan ä