Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Banker kan ge lättnader pga högre räntor - mer tid

vad mer exakt innebär lättnaden från Remember? tillfälligt sänkt ränta eller är det tillfälligt sänkt amortering?
när jag hade Collector för cirka två år sedan då lovade dom att sänka min ränta, men det gjorde dom aldrig
Förstår inte riktigt heller. Om de vägrar att sänka ner räntan så innebär det amorteringsfria månader? Det finns en risk att lånet ökar precis som man utnyttjar betalningsfria månader.
Jag har för mig att de fixar en tillfällig avbetalningsplan men som sagt, fortfarande oklart om lånet ökar.

vad mer exakt innebär lättnaden från Remember? tillfälligt sänkt ränta eller är det tillfälligt sänkt amortering?
när jag hade Collector för cirka två år sedan då lovade dom att sänka min ränta, men det gjorde dom aldrig
Man får en tillfällig betalplan där dom säger du ska betala ett belopp året ut. Tror det är att man betalar räntan men inte amorterar något.

Borde rimligtvis inte banken vilja ha tillbaka pengarna i första hand? man ligger ju kvar med kreditexponeringen mot gäldenären som man vet har bristande återbetalningsförmåga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp