Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Banken har spärrat mitt konto

Update - efter samtal med banken idag har mitt konto öppnats igen. Jag är medveten om att jag säkert kommer att få redovisa ang transaktionerna framöver men det är bara mina, om än speltransaktioner… deras förklaring var att de hade stoppat en transaktion på grund av oro om bedrägeri gentemot mig. Sen eftersom jag inte hörde av mig blockerade de mitt konto. Att jag ringde 07:30 i lördags och pratade med dem det kunde de inte förklara varför det inte varit tillräckligt… skönt att det är löst för tillfället men gud vad Swedbank är tråkiga….

Update - efter samtal med banken idag har mitt konto öppnats igen. Jag är medveten om att jag säkert kommer att få redovisa ang transaktionerna framöver men det är bara mina, om än speltransaktioner… deras förklaring var att de hade stoppat en transaktion på grund av oro om bedrägeri gentemot mig. Sen eftersom jag inte hörde av mig blockerade de mitt konto. Att jag ringde 07:30 i lördags och pratade med dem det kunde de inte förklara varför det inte varit tillräckligt… skönt att det är löst för tillfället men gud vad Swedbank är tråkiga….
Tråkiga för att dom försöker skydda dig? Säg att du skojar

Vi båda hade oändligt med anmärkningar och löneutmätning
Tack,men finns folk som inte kunde öppna nytt konto någonstans och blev dömda till ett helvete -utan brott, utan rättegång, av människor som inte har något med juridik att göra???

När dem fryser ens konto vad händer med pengarna som fanns där, kan bara inte tro att man inte får sina pengar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp