- Meddelanden
- 4 158
- Mottagna reaktioner
- 4 063
- Poäng
- 2 617
Var samma för mig. Det var en jäkla massa redovisande med saker dom inte har att göra med. Så man blev riktigt förbannad.Japp, kan bekräfta. Och jag hade endast spelat på ”svenska sajter” dvs med svensk spellicens. Samt swishar till/från en svensk polare. Var riktigt nära bli spärrad. Redovisade alla transaktioner de listade (ca 20 största in/ut) med spelkvitton etc. De svarade inte ens men gick heller inte vidare med några åtgärder som spärr. Spelade inte en krona till på Swedbank kontot efter det.
Även min polare med bank på LF eller nåt var otroligt illa ute med besked att konton mm ska sägas upp om inte förklaring inkom inom 7 dagar nåt. Han skickade in underlag och förklaringar direkt. Sen knäpptyst och han kom inte fram till nån på den avdelningen. Till slut ”friad” med hot om minsta misstanke till så spärr utan förvarning.
Vi har inte swishat en krona till varandra sedan dess. Man är helt utlämnad, är som amerikansk antiterrorlag, vid minsta misstanke förlorar man sina rättigheter, helt overkligt. Dessutom med tanke på vad Swedbank pysslar med för smuts själva lol
Tror dock aldrig kontot var i fara för att bli avstängt. Jag redovisade ju exakt vad dom ville ha svar på och och svarade artigt på allt utan något kriminellt.
Nu fattar jag att dessa spelbolag är i Malta och majoriteten av ägarna ingår i maffian och dom pengatvättar/skattefuskar/utpressar och systematiskt ruinerar folk/bryter mot spellagar etc. Men det är ju ägarna till spelbolagen som ska granskas. Inte du/jag eller någon svensk privatperson som inte har en enda prick eller gjort något olagligt.