Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Banken har spärrat mitt konto

Efter ett återfall i spel har banken spärrat mitt konto i fredags. Absolut att jag har haft många transaktioner de senaste veckorna men de frågade inte mig utan bara spärrade det i fredags kväll. Jag hade kunnat redogöra för de flesta, även om jag kanske inte kommer ihåg varenda en. När jag ringde banken i går hänvisade de mig till måndag. Nu kommer jag inte åt mina pengar och de lån och räkningar som skulle dragits dessa dagarna har inte heller dragits. Vad gör jag nu ? Vad händer med det som inte dragits ? Jag har lite panik. Och givetvis är det Swedbank !

Efter ett återfall i spel har banken spärrat mitt konto i fredags. Absolut att jag har haft många transaktioner de senaste veckorna men de frågade inte mig utan bara spärrade det i fredags kväll. Jag hade kunnat redogöra för de flesta, även om jag kanske inte kommer ihåg varenda en. När jag ringde banken i går hänvisade de mig till måndag. Nu kommer jag inte åt mina pengar och de lån och räkningar som skulle dragits dessa dagarna har inte heller dragits. Vad gör jag nu ? Vad händer med det som inte dragits ? Jag har lite panik. Och givetvis är det Swedbank !
De flesta försöker dra igen om första dragningen misslyckas.
Blir förfärad hur Swedbank beter sig. De måste ha haft väldigt grova misstankar att nåt inte står rätt till för att spärra utan att ge dig möjlighet att redovisa transaktionerna. Och under en helg dessutom!

Blir förfärad hur Swedbank beter sig. De måste ha haft väldigt grova misstankar att nåt inte står rätt till för att spärra utan att ge dig möjlighet att redovisa transaktionerna. Och under en helg dessutom!
Jag förstår inte vad som hände ! Det finns många speltransanktioner men det är bara mina insättningar och uttag. Ingen fråga alls utan bara spärrade kontot. Har gemensamma bolån med mannen som nu inte heller dragits… Jag har panik !!

Det är väl just så bankerna beter sig? De spärrar direkt utan förvarning och sedan får man försöka förmå dom att öppna det igen.

Gör dig redo med dokumentation för så många transaktioner du bara kan redan nu, inför måndag.

Jag förstår inte vad som hände ! Det finns många speltransanktioner men det är bara mina insättningar och uttag. Ingen fråga alls utan bara spärrade kontot. Har gemensamma bolån med mannen som nu inte heller dragits… Jag har panik !!

När du säger massor är det 100-tals då? Sen är det till sidor som inte har svensklicens? Läst att många av dessa sidor används för att tvätta pengar av spelbolagen.. Det vill Swedbank vara själva med att göra

Förstår att du har lite panik över pengarna, men om du fått återfall i spelmissbruk så kanske detta var det bästa som kunde hända dig.
Har du pratat med din man om att du haft ett återfall?

Kan inte se att de skulle spärra om det är vanliga svenska bolag?

Det är väl just så bankerna beter sig? De spärrar direkt utan förvarning och sedan får man försöka förmå dom att öppna det igen.

Har uppfattat som att de först begär underlag innan de spärrat konton.

När det gäller bolånen så försöker banken dra varje dag så oroa dig inte för just den biten. Bolånet kommer inte sägas upp för att du är sen. Hoppas du får hjälp på måndag!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp