Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian - Samlingslån

vänta ett halvår kanske ja tror inte dom kmr ge om 2mån om dom gav avslag nu, d är för kort tid tror jag absolut så prova me o hålla ut 6mån, detta var min räddning hade inkassokostnader denna mån på över 9000kr plus alla andra lån, håll ut

Det jag menar är att om 2 månader kan jag göra en ny ansökan för då har jag samma utgångsläge som idag (samma antal förfrågningar) men jag anger inte dom krediter som inte står på UC, för dom kan väl inte spara informationen jag angav idag om lånen? Dom tar nog ett nytt beslut baserat på de uppgifter jag anger i den nya ansökan, tror ni inte det?

för jag blev ju beviljad först och sen avslag efter jag skrev i massa andra krediter som inte finns på UC

Det jag menar är att om 2 månader kan jag göra en ny ansökan för då har jag samma utgångsläge som idag (samma antal förfrågningar) men jag anger inte dom krediter som inte står på UC, för dom kan väl inte spara informationen jag angav idag om lånen? Dom tar nog ett nytt beslut baserat på de uppgifter jag anger i den nya ansökan, tror ni inte det?

BN sparar information och använder sig av den vid senare ansökningar också. Har man sökt och blivit nekad tidigare är det negativt för den nya ansökan.

Sen kanske de inte sparar vilka skulder du angav (vet inte ens om de får det), men de sparar definitivt en notering om att du sökt och nekats bara två månader tidigare.

visst är det blankt nej hos BN även om det endast är en anmärkning?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp