Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian - Samlingslån

Meddela gärna hur det går, hade tänkt skriva in inkassobolag och liknande om man skulle få beviljat. Bra då att veta att de inte drar öronen åt sig för det och ändrar det beviljade lånet??

fyllt i allt imorse , ringde bn nu dom sa att d godkänt men dom gör en koll manuellt, va innebär detta att ja inte får lånet kanske hur var det för er? om ja inte får detta så blir d kfm
Hur har det gått för dig är allt klart nu?

joda inga problem fick pengarna igår, d va inga problem skrev in inkasso på runt 45tkr

Grattis Grattis:) Vad fick du för ränta?

jag fick först godkänt 285000 kr men sen bär jag fyllde i vilka krediter som skulle lösas så fick jag avslag. Ca 100 000 kr av dessa syntes inte på UC (bland andra onea, nanoflex, klarna) och därför fick jag avslag. Inte ens ett lägre belopp beviljades jag då. Inkomst 288 000 kr 2014 nu 384 000 kr. Blanco 420 000 kr 3 ffr, nu 4 ffr då BN tagit en. Så jävla frustrerande att först få godkänt och sen blir det manuellt avslag 4 timmar senare!!

tack så mkt,,nejdå men ska hålla mig borta jag har lärt mig min läxa tro mig, har bara 2ff 2016 i februari ska vänta tills de går ut och prova samla ihop 2 andra blanco,, va synd kanske skrev in för många som inte stod med eller så kanske du inte skrev in tillräckligt med lån att lösa,, typ på mig stod det att jag måste lösa lån för 100tkr och behålla 10tkr när jag fyllt i för mindre än 100tkr så stod det detta kan påverka din bedömning att jag borde skriva in för 100tkr, idag fick jag uc brev 2.5procent risk konstigt, kämpa på nu det kmr gå igenom nästa gång

fick hög ränta 15,7 på 15år, 1500 i mån,, men av med vivus onea o lite andra så minskat månadskostnad med 2000kr och av med alla inkasso,,men ska samla detta med ett annat om ngt år,,

i september försvinner en UC förfrågan och jag kanske kan skicka in en ny ansökan då till Bank Norwegian där jag INTE fyller i krediter som inte syns på UC. Tror ni det fungerar så snabbt efter min ansökan jag skickade idag eller ska jg vänta tills den förfrågan dom tog idag försvinner om ett år? Den fick jag godkänt på först men sen avslag när jag uppgav krediterna. Vad tror ni??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp