Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian - Samlingslån

yes 110000kr fick ja godkänt tack alla, nu måste ja bara vänta till imorgon o kontakta cashbuddy o cash for you för ocr o sånt hittar d inte

STORT GRATTIS det måste kännas jättebra, tog du via AXO eller hos BN direkt?

tack igen så mkt ja k6rde direkt via bn så är äntligen av me svinen vivus o onea o dom usch, nu e d bara o kämpa vidare för bättre villkor ni andra lycka till

J
Tror ni jag har några chanser med dessa förutsättningar? Vill gärna inte dra på mig en UC i onödan då jag tänkte vänta tills nästa år att söka samlingslån innan jag såg denna tråden.

420 skulder på UC totalt
290 inkomst
3 förfrågningar
Inga anmärkningar eller skuldsaldo.
Nuvarande årsinkomst är 384000 kr men den syns inte förrän nästa år på UC.

Tacksam för alla svar!![/QUOTE

Ja du kan säkert få ett samlingslån med krav att lösa skulder

nej tyvärr d tror jag inte, om ja fattat er rätt om man blir beviljad så kan man nästa dag skriva in alla lån och så elr hur går det till ?om ja nu blir beviljad

Sök bara så får du svaren på alla dina frågor sen via deras hemsida

tack har skrivit förutsättningarna tidigare här 300tkr inkomst undrskott 43tkp blanco 288 kredit 20 o avbetalning 36 10ff och 12.6 i uc, kan man även skriva in smslån o lösa som meddelandelån ? o inkasso hos gothia skriver man då banknamn gothia dår man löser lånen

tack har skrivit förutsättningarna tidigare här 300tkr inkomst undrskott 43tkp blanco 288 kredit 20 o avbetalning 36 10ff och 12.6 i uc, kan man även skriva in smslån o lösa som meddelandelån ? o inkasso hos gothia skriver man då banknamn gothia dår man löser lånen

Ok, tack, f*n vad man har sug att söka. Men samtidigt så försvinner det 4 ff i augusti. Så mindre än en månad att hålla ut.

Vad fick du för ränta på lånet? Samt fick du erbjudan att låna mer än vad du ansökte om?

Grattis också till samlingslånet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp