Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian - Samlingslån

Axo har öppet 08.30-16.00 på hemsidan står det om handläggningstid:
"Vi skickar din ansökan till de banker vi samarbetar med. Detta gör det enklare för oss att hitta det bästa privatlånet till dig, anpassat efter dina behov. Vi samarbetar med flera banker vilket innebär att vi får flera låneerbjudande. Därefter kontaktar vi dig för att presentera det bästa erbjudandet."
Så som jag förstår det får du inte svar på en gång.
De säger också:Vi är snabba och flexibla i behandlingen av din låneansökan eftersom vi jobbar tätt med våra utvalda bankpartners

Härligt så snabbt, hur lång tid tog det sen när allt var löst? Löste de allt åt dig och fick du något själv? Fick du det belopp du sökte på eller mer? Gick du via Axo eller hos BN direkt?

Härligt så snabbt, hur lång tid tog det sen när allt var löst? Löste de allt åt dig och fick du något själv? Fick du det belopp du sökte på eller mer? Gick du via Axo eller hos BN direkt?

Sökte på en fredag i februari och allting var betalt på torsdagen i veckan därpå (utom ett lån som krånglade då jag fått fel OCR av dem när jag ringde och bad om uppgifter för att avsluta lånet - löste sig efter ett tag). Bakade in alla mina och alla min sambos skulder och efter det var det väl några tusenlappar som kom in på kontot. Sökte via Axo.

ok! finns det nått ställe där det inte är omöjligt?

Du kan söka upp till 150 000 via Lendo som säger sig ha samarbetspartners som godkänner äldre betalningsanmärkningar om man inte har skuldsaldo, men jag vet på rak arm ingen som fått något större lån med anmärkningar så jag hade inte haft några större förhoppningar. Det bästa du kan göra är att rida ut de här 18 månaderna och inte ta någon ny förfrågan under tiden, då kommer du ha fina förutsättningar när anmärkningarna är borta.

nej tyvärr d tror jag inte, om ja fattat er rätt om man blir beviljad så kan man nästa dag skriva in alla lån och så elr hur går det till ?om ja nu blir beviljad

Tror ni jag har några chanser med dessa förutsättningar? Vill gärna inte dra på mig en UC i onödan då jag tänkte vänta tills nästa år att söka samlingslån innan jag såg denna tråden.

420 skulder på UC totalt
290 inkomst
3 förfrågningar
Inga anmärkningar eller skuldsaldo.
Nuvarande årsinkomst är 384000 kr men den syns inte förrän nästa år på UC.

Tacksam för alla svar!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp